Napisano 11 Luty 200916 l Witam maxem bawię się od niedawna i stwierdziłem że bez waszej pomocy się nie obejdzie dotychczasowe moje dłubanie ograniczało się do nieskończonych pracek teraz postanowiłem doprowadzić do końca moją prace i właśnie tu będę potrzebował waszej pomocy głównie chodzi mi o wytykanie błędów w modelingu bo kiepski ze mnie zawodnik Pozdrawiam
Napisano 12 Luty 200916 l No brzydki ci on jak noc listopadowa to fakt, ale ma kilka fajnych detali. dość prosty więc nie powinieneś mieć kłopotu.
Napisano 12 Luty 200916 l Autor Zobaczymy jak to będzie szlo bo jestem prosty jak i on poczatki zawsze trudne zobaczymy co mi sie dzisiaj uda wymodzic
Napisano 12 Luty 200916 l Wiedziałem że kliment już tu był ;) No faktycznie dośc prosty wiec powiniennes dać rade. Keep working.
Napisano 12 Luty 200916 l http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/galleries/T-38/img/T_38_pic7.jpg&imgrefurl=http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/galleries/T-38_bp.htm&usg=__mPw2lzaQTgVbRl9baRtU2k9FeTY=&h=2152&w=1500&sz=503&hl=pl&start=13&tbnid=7rzS8Hqvwn2FnM:&tbnh=150&tbnw=105&prev=/images%3Fq%3Dtank%2Bt%2B38%26gbv%3D2%26hl%3Dpl%26sa%3DG fajne printy , troche fotek i wzorów malowania. Na wypadek gdybys nie znał. P.S. ten hydrauliczny dodatek ( rurka) mnie rozbawił :D Edytowane 12 Luty 200916 l przez kliment woroszyłow
Napisano 12 Luty 200916 l Autor No i pojawia się pierwszy problem próbuje wymodelować przednie koło napędowe i utknąłem w miejscu próbowałem chyba wszystkiego ale widac moje umiejętności nie podołały zadaniu może jakieś wskazówki jak to zrobić
Napisano 13 Luty 200916 l Autor Wyszło mi coś takiego p.s. głopie pytanko jak zrobić rendera żeby widoczny był materiał i siatka bo siatke mam skaszanionom na makxa chyba z milion poli musze nad tym popracować
Napisano 13 Luty 200916 l prawie dobrze ale koło ma 18 zębów ;) uzyj vray Edgestex materiału. EDIT: ilosc zębów ma znaczenie gdyż warunkuje długość ogniwa gąsiorków. Edytowane 13 Luty 200916 l przez kliment woroszyłow
Napisano 13 Luty 200916 l Autor no to niezle to skaszanilem a ja sie dziwie ze mi komp niewydala biore sie za twoja metode
Napisano 13 Luty 200916 l zwróc uwage na wygięcie cześci srodkowej koła napędowego. Nie jestem pewny ale koła jezdne masz odrobine za szerokie. Ponizej rzut od dołu tych dwóch elementów:
Napisano 13 Luty 200916 l Autor faktycznie zabieram sie za nie od nowa musze zaoszczedzic troszke poli bo jak tak dalej bede modelowal to nie ma szans zeby komp mi dotrwal do konca
Napisano 13 Luty 200916 l Jeśli używasz MeshSmooth, zawsze możesz dać iteracje wygładzania tylko dla rendera, a w viewporcie mieć je ustawione na 0 :)
Napisano 15 Luty 200916 l Windows Media Player, Photoshop, Opera i dziwisz się, że brakuje Ci pamięci na renderowanie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto