fuzzy Napisano 11 Luty 2009 Napisano 11 Luty 2009 Witam maxem bawię się od niedawna i stwierdziłem że bez waszej pomocy się nie obejdzie dotychczasowe moje dłubanie ograniczało się do nieskończonych pracek teraz postanowiłem doprowadzić do końca moją prace i właśnie tu będę potrzebował waszej pomocy głównie chodzi mi o wytykanie błędów w modelingu bo kiepski ze mnie zawodnik Pozdrawiam
kliment woroszyłow Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 pokaż jakies refki zebyśmy wiedzieli o co biega mniej więcej.
fuzzy Napisano 12 Luty 2009 Autor Napisano 12 Luty 2009 oto referki t38 który nieudolnie staram sie wymodelowac
kliment woroszyłow Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 No brzydki ci on jak noc listopadowa to fakt, ale ma kilka fajnych detali. dość prosty więc nie powinieneś mieć kłopotu.
fuzzy Napisano 12 Luty 2009 Autor Napisano 12 Luty 2009 Zobaczymy jak to będzie szlo bo jestem prosty jak i on poczatki zawsze trudne zobaczymy co mi sie dzisiaj uda wymodzic
NV Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 Wiedziałem że kliment już tu był ;) No faktycznie dośc prosty wiec powiniennes dać rade. Keep working.
kliment woroszyłow Napisano 12 Luty 2009 Napisano 12 Luty 2009 (edytowane) http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/galleries/T-38/img/T_38_pic7.jpg&imgrefurl=http://www.armchairgeneral.com/rkkaww2/galleries/T-38_bp.htm&usg=__mPw2lzaQTgVbRl9baRtU2k9FeTY=&h=2152&w=1500&sz=503&hl=pl&start=13&tbnid=7rzS8Hqvwn2FnM:&tbnh=150&tbnw=105&prev=/images%3Fq%3Dtank%2Bt%2B38%26gbv%3D2%26hl%3Dpl%26sa%3DG fajne printy , troche fotek i wzorów malowania. Na wypadek gdybys nie znał. P.S. ten hydrauliczny dodatek ( rurka) mnie rozbawił :D Edytowane 12 Luty 2009 przez kliment woroszyłow
fuzzy Napisano 12 Luty 2009 Autor Napisano 12 Luty 2009 No i pojawia się pierwszy problem próbuje wymodelować przednie koło napędowe i utknąłem w miejscu próbowałem chyba wszystkiego ale widac moje umiejętności nie podołały zadaniu może jakieś wskazówki jak to zrobić
kliment woroszyłow Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 Najprościej to chyba tak. Mam nadzieje ze obrazek wsio wyjaśnia.
fuzzy Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 Wyszło mi coś takiego p.s. głopie pytanko jak zrobić rendera żeby widoczny był materiał i siatka bo siatke mam skaszanionom na makxa chyba z milion poli musze nad tym popracować
kliment woroszyłow Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 (edytowane) prawie dobrze ale koło ma 18 zębów ;) uzyj vray Edgestex materiału. EDIT: ilosc zębów ma znaczenie gdyż warunkuje długość ogniwa gąsiorków. Edytowane 13 Luty 2009 przez kliment woroszyłow
fuzzy Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 no to niezle to skaszanilem a ja sie dziwie ze mi komp niewydala biore sie za twoja metode
kliment woroszyłow Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 zwróc uwage na wygięcie cześci srodkowej koła napędowego. Nie jestem pewny ale koła jezdne masz odrobine za szerokie. Ponizej rzut od dołu tych dwóch elementów:
fuzzy Napisano 13 Luty 2009 Autor Napisano 13 Luty 2009 faktycznie zabieram sie za nie od nowa musze zaoszczedzic troszke poli bo jak tak dalej bede modelowal to nie ma szans zeby komp mi dotrwal do konca
KamillM Napisano 13 Luty 2009 Napisano 13 Luty 2009 Jeśli używasz MeshSmooth, zawsze możesz dać iteracje wygładzania tylko dla rendera, a w viewporcie mieć je ustawione na 0 :)
fuzzy Napisano 15 Luty 2009 Autor Napisano 15 Luty 2009 i to by bylo na tyle cokolwiek bym nie chcial zrobic wywala mi maxa
KamillM Napisano 15 Luty 2009 Napisano 15 Luty 2009 Windows Media Player, Photoshop, Opera i dziwisz się, że brakuje Ci pamięci na renderowanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się