Napisano 12 Luty 200916 l Czy miał ktoś podobny problem? Problem dotyczy: 3ds max 2009 64 na viscie sp1 64 Vray 1.5 sp2 Konfiguracja głowny komputer + dwa dołączone do renderingu sieciowego Wszystkie pliki i tekstury na serwerze plików dołączonym do sieci - (u mnie tekstur nie gubi) Przy renderowaniu sceny poraz pierwszy, komputery na których uruchomiony jest Vray spawner renderują ją poprawnie. Problem pojawia się przy zmianie sceny np przesunięciu kamery zmiany materiału lub czegos w scenie. Komputer głowny renderuje ze zmianami a pozostałe renderują tą pierwszą wersję z pierwszego renderingu. Nawet jeśli wczytam inną scenę pozostałe komputery renderują poprzednią. Ten problem pojawił się nagle wczesniej go nie było. Tak jakby nagle spawner przestał sie odświeżać Muszę go po każdej zmianie restartować na obu komputerach.
Napisano 20 Luty 200916 l Puźno to puźno ale zawsze ;] Ja bym stawiał że to max 64 świruje, miałem takie jazdy że materiałki się nie zmieniały, i zaczołem edytować scenke pod maxem w 32 a do gotowca pod render dopiero 64
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto