Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy miał ktoś podobny problem?

Problem dotyczy:

3ds max 2009 64 na viscie sp1 64

Vray 1.5 sp2

Konfiguracja głowny komputer + dwa dołączone do renderingu sieciowego

Wszystkie pliki i tekstury na serwerze plików dołączonym do sieci

- (u mnie tekstur nie gubi)

 

Przy renderowaniu sceny poraz pierwszy, komputery na których uruchomiony jest Vray spawner renderują ją poprawnie.

Problem pojawia się przy zmianie sceny np przesunięciu kamery zmiany materiału lub czegos w scenie. Komputer głowny renderuje ze zmianami a pozostałe renderują tą pierwszą wersję z pierwszego renderingu.

Nawet jeśli wczytam inną scenę pozostałe komputery renderują poprzednią.

Ten problem pojawił się nagle wczesniej go nie było.

Tak jakby nagle spawner przestał sie odświeżać

Muszę go po każdej zmianie restartować na obu komputerach.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Puźno to puźno ale zawsze ;]

Ja bym stawiał że to max 64 świruje, miałem takie jazdy że materiałki się nie zmieniały, i zaczołem edytować scenke pod maxem w 32 a do gotowca pod render dopiero 64

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności