tomek Napisano 10 Marzec 2004 Napisano 10 Marzec 2004 MAm do oteksturowanie samolot i nie bardzo wiem jak zrobic zacieki oleju i rdze lub odpryski farby na rogach blach .Mam z tym niezły klops .Szukam porady !!!:o
tomek Napisano 10 Marzec 2004 Autor Napisano 10 Marzec 2004 mysle ze czesciowo rozwiazalo by to moje problemy .
SansSerif Napisano 10 Marzec 2004 Napisano 10 Marzec 2004 zaden plug nie da ci tak dobrych efektow jak odpowiednia mapa ktora sobie mozesz namalowac np. w photoshopie. inspiracji szukaj w dziale game art gdzie panowie za pomaca samych map na obiektach low poly uzyskuja realizm o jakim samochodziarze moga pomarzyc.
tomek Napisano 10 Marzec 2004 Autor Napisano 10 Marzec 2004 bylem wszedzie na forum poza gemart-em w poszukiwaniu odpowiedzi .Juz tam ide, ale plugi n itak chciałbym przetestowac .Wiec bardzo prosze ojakis link do jego sciagniecia :D
tomek Napisano 12 Marzec 2004 Autor Napisano 12 Marzec 2004 Rozwiazanie problemu dla odwiedzajacych (zielonych tak jak ja). 1. Mapa blendre i w a) mapa kolorów b.)mapa rdzy,zacieków i tp. (może byc np z simbiot-a) c.) mapa laczaca a) i b) to samemu mozna zrobic w dowolnym 2d programie Efekt zarabisty na WIP-ie update mojego YAKA-7 zrobionego w tej technice juz niedlugo.
tomek Napisano 14 Marzec 2004 Autor Napisano 14 Marzec 2004 Mam nadzieje ,ze poczatukujacym takim jak ja jestem, ulatwi to troche zycie w Maxie http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=9335&page=2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się