mirekbini Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 Witam, Mam pytanie, renderuje wizualizacje pomieszczenia w vray'u. GI mam ustawione na Quasi Monte Carlo i Light Cache. I dziwna rzecz gdy w Light cache mam ustawione na world a nie na scale to wywala mi render, co może byc przyczyną? Proszę o pomoc. (Mam 4 gb ram) pozdrawiam
Camel Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 zmien na screen, bo nie musisz world. to ci marnuje kupę pamięci i tracisz niestety... world jest niepotrzebny do renderowania wizki. a jak chcesz wizke renderowac to proponuję naucz się irradiance map'a bo to i tak dobre, naprawdę samowystarzcalne ;)
Luqas87 Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 Dobrze Dunablaster powiedział, wywala z braku pamięci mimo że masz 4GB. Ustawienie na world zupełnie inaczej rozkłada sample, jest ich więcej i jest crash. Od siebie dodam tylko że pamiętaj przy light cash dla screen zwiększając rozdzielczość trzeba zwiększyć subdivision aby efekt się nie pogorszył, i irradiancja w primary bounces wskazana.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się