Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam pytanie, renderuje wizualizacje pomieszczenia w vray'u.

GI mam ustawione na Quasi Monte Carlo i Light Cache.

I dziwna rzecz gdy w Light cache mam ustawione na world a nie na scale to wywala mi render, co może byc przyczyną?

Proszę o pomoc.

(Mam 4 gb ram)

 

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 924
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zmien na screen, bo nie musisz world. to ci marnuje kupę pamięci i tracisz niestety... world jest niepotrzebny do renderowania wizki.

 

a jak chcesz wizke renderowac to proponuję naucz się irradiance map'a bo to i tak dobre, naprawdę samowystarzcalne ;)

Napisano

Dobrze Dunablaster powiedział, wywala z braku pamięci mimo że masz 4GB.

Ustawienie na world zupełnie inaczej rozkłada sample, jest ich więcej i jest crash.

Od siebie dodam tylko że pamiętaj przy light cash dla screen zwiększając rozdzielczość trzeba zwiększyć subdivision aby efekt się nie pogorszył, i irradiancja w primary bounces wskazana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności