Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Mam pytanie, renderuje wizualizacje pomieszczenia w vray'u.

GI mam ustawione na Quasi Monte Carlo i Light Cache.

I dziwna rzecz gdy w Light cache mam ustawione na world a nie na scale to wywala mi render, co może byc przyczyną?

Proszę o pomoc.

(Mam 4 gb ram)

 

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zmien na screen, bo nie musisz world. to ci marnuje kupę pamięci i tracisz niestety... world jest niepotrzebny do renderowania wizki.

 

a jak chcesz wizke renderowac to proponuję naucz się irradiance map'a bo to i tak dobre, naprawdę samowystarzcalne ;)

Napisano

Dobrze Dunablaster powiedział, wywala z braku pamięci mimo że masz 4GB.

Ustawienie na world zupełnie inaczej rozkłada sample, jest ich więcej i jest crash.

Od siebie dodam tylko że pamiętaj przy light cash dla screen zwiększając rozdzielczość trzeba zwiększyć subdivision aby efekt się nie pogorszył, i irradiancja w primary bounces wskazana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności