Napisano 19 Luty 200916 l Witam, Mam pytanie, renderuje wizualizacje pomieszczenia w vray'u. GI mam ustawione na Quasi Monte Carlo i Light Cache. I dziwna rzecz gdy w Light cache mam ustawione na world a nie na scale to wywala mi render, co może byc przyczyną? Proszę o pomoc. (Mam 4 gb ram) pozdrawiam
Napisano 19 Luty 200916 l zmien na screen, bo nie musisz world. to ci marnuje kupę pamięci i tracisz niestety... world jest niepotrzebny do renderowania wizki. a jak chcesz wizke renderowac to proponuję naucz się irradiance map'a bo to i tak dobre, naprawdę samowystarzcalne ;)
Napisano 20 Luty 200916 l Dobrze Dunablaster powiedział, wywala z braku pamięci mimo że masz 4GB. Ustawienie na world zupełnie inaczej rozkłada sample, jest ich więcej i jest crash. Od siebie dodam tylko że pamiętaj przy light cash dla screen zwiększając rozdzielczość trzeba zwiększyć subdivision aby efekt się nie pogorszył, i irradiancja w primary bounces wskazana.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto