Skocz do zawartości

Błędny vertex, wywala program.


kotisded

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że nie straciłem kilkunastu godzin roboty. Robiąc projekt przy którymś loadzie pojawił mi się popsuty vertex, który niszczył siatkę, jak chciałem go skasować wywalało mi program, więc go oddzieliłem od reszty i przeniosłem żeby był nie widoczny, ale po próbie wgrania zapisanego pliku od razu następuje błąd i pojawia się okienko raportowania błędów. Mogę z tego projektu do innego przenieść wszystkie obiekty prócz tej ze schrzanionym vertexem. Zapisywałem w etapach po 2 savy bo widziałem, że program się wywala co jakiś czas i oba savy nie działają. Może jest na to jakiś sposób, może inny program odczyta rozszerzenie max ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Chodzi o to, że w ogóle nie mogę odpalić tego modelu, nie mogę wczytać pliku *.max, ani mergować go do innej sceny. Inne obiekty tej sceny przechodzą oprócz najważnijszego, wychodzi na to, że z całej pracy zostało mi niedokończone ucho. Próbowałem z innym programem, (nie pamiętam nazwy, jakiś azjatycki ) ale działał tylko z rozszerzeniem *.3ds. Zmieniłem ręcznie *.max na *.3ds (a nóż widelec). NIe działa. Znacie jakiś program który jest kompatybilny z rozszerzeniem *.max ? Albo może jakiś sposób. Spróbuje narazie z 3ds Max design 2009.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności