kotisded Napisano 19 Luty 2009 Share Napisano 19 Luty 2009 Mam nadzieję, że nie straciłem kilkunastu godzin roboty. Robiąc projekt przy którymś loadzie pojawił mi się popsuty vertex, który niszczył siatkę, jak chciałem go skasować wywalało mi program, więc go oddzieliłem od reszty i przeniosłem żeby był nie widoczny, ale po próbie wgrania zapisanego pliku od razu następuje błąd i pojawia się okienko raportowania błędów. Mogę z tego projektu do innego przenieść wszystkie obiekty prócz tej ze schrzanionym vertexem. Zapisywałem w etapach po 2 savy bo widziałem, że program się wywala co jakiś czas i oba savy nie działają. Może jest na to jakiś sposób, może inny program odczyta rozszerzenie max ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 19 Luty 2009 Share Napisano 19 Luty 2009 Spróbuj po prostu wczytać stare obiekty do nowej sceny przez File -> Merge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 19 Luty 2009 Autor Share Napisano 19 Luty 2009 Spolszczyłem w poście merge na przenieść i nazwałem scenę projektem. Nieporozumienie. Robiłem to już. (!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 19 Luty 2009 Share Napisano 19 Luty 2009 może spróbuj to wyeksportować do obj i w jakimś innym programie np w zbrushu usunąć tego vertexa(tylko wtedy wraz z otaczającymi go polygonami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 19 Luty 2009 Autor Share Napisano 19 Luty 2009 Chodzi o to, że w ogóle nie mogę odpalić tego modelu, nie mogę wczytać pliku *.max, ani mergować go do innej sceny. Inne obiekty tej sceny przechodzą oprócz najważnijszego, wychodzi na to, że z całej pracy zostało mi niedokończone ucho. Próbowałem z innym programem, (nie pamiętam nazwy, jakiś azjatycki ) ale działał tylko z rozszerzeniem *.3ds. Zmieniłem ręcznie *.max na *.3ds (a nóż widelec). NIe działa. Znacie jakiś program który jest kompatybilny z rozszerzeniem *.max ? Albo może jakiś sposób. Spróbuje narazie z 3ds Max design 2009. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 19 Luty 2009 Autor Share Napisano 19 Luty 2009 Uffff... ten nowy 3dmax sobie tym poradził, skasował vertexa w sumie naprawił głowę ale popsuł ucho... niesamowity program ;). Dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się