Napisano 20 Luty 200916 l Witam ... pojawia mi sie taki oto komunikat po okolo 1 minucie od wlaczenia renderingu there isn't enough memory for the raytracer to build it's acceleration data structures dzieje sie to od czasu jak dolozylem do sceny drzewa z onyx'a Macie jakies pomysly jak to "naprawic" edycja: intel core Quad [email protected] 6GB ram Edytowane 20 Luty 200916 l przez palmer
Napisano 20 Luty 200916 l Autor szczerze mówiąc nie .... (dosyć dawno temu mialem doczynienia z vray proxy) .....bede mógł importowac przez drzewa z onyx'a ... w scenie prawie nie ma idenycznych drzew ..... z reszta zaraz sprobuje... Edytowane 20 Luty 200916 l przez palmer
Napisano 20 Luty 200916 l Autor ok robie tak (skorygujcie mnie jesli zle) Zaznaczam drzewko z onyxa - prawy klik - vray mesh export (zapisuje nazwe, zaznaczam creatye proxy) Nastepnie kopiuje (instance) aby miec druga sztuke Pytanie czy po zamianie drzewka na vraymesh export staje sie ono juz "proxy" czy musze je jakos wstawiac do sceny ?? edit: czy moge grupe zamienic na proxy czy musze zrobic ungroup ?
Napisano 20 Luty 200916 l Autor ok dziala ....i nie dziala renderuje sie ALE roslinki maja kolor noewnieski ...czerwony ... stracily tekstury .. help .......
Napisano 20 Luty 200916 l Materiał proxy musi być typu "Multi/Sub-object". Nie wiem jak wygląda geometria tych drzewek, ale jeśli ich fragmenty są osobne to zrzuć najpierw do jednego obiektu - materiał zrobi się sam, jeśli mu pozwolisz. Ściągnij go potem do edytora gdyby trzeba było nałożyć go na proxy ponownie. p.s. gdy chcesz coś dodać ;)
Napisano 20 Luty 200916 l czasem może też od bólu głowy poratować przestawienie w vay ->setting -> default geometry na dynamic. Ale na pewno nie pomoże tyle co VrayProxy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto