Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ...

 

pojawia mi sie taki oto komunikat po okolo 1 minucie od wlaczenia renderingu

 

 

there isn't enough memory for the raytracer to build it's acceleration data structures

 

dzieje sie to od czasu jak dolozylem do sceny drzewa z onyx'a

Macie jakies pomysly jak to "naprawic"

 

edycja:

intel core Quad [email protected]

6GB ram

Edytowane przez palmer

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 994
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

szczerze mówiąc nie ....

(dosyć dawno temu mialem doczynienia z vray proxy) .....bede mógł importowac przez drzewa z onyx'a ...

 

w scenie prawie nie ma idenycznych drzew .....

 

z reszta zaraz sprobuje...

Edytowane przez palmer

Napisano
  • Autor

ok robie tak (skorygujcie mnie jesli zle)

Zaznaczam drzewko z onyxa - prawy klik - vray mesh export (zapisuje nazwe, zaznaczam creatye proxy)

Nastepnie kopiuje (instance) aby miec druga sztuke

 

Pytanie

czy po zamianie drzewka na vraymesh export staje sie ono juz "proxy" czy musze je jakos wstawiac do sceny ??

 

edit:

czy moge grupe zamienic na proxy czy musze zrobic ungroup ?

Napisano
  • Autor

ok dziala ....i nie dziala

 

renderuje sie ALE roslinki maja kolor noewnieski ...czerwony ...

stracily tekstury ..

 

help .......

Napisano

Materiał proxy musi być typu "Multi/Sub-object". Nie wiem jak wygląda geometria tych drzewek, ale jeśli ich fragmenty są osobne to zrzuć najpierw do jednego obiektu - materiał zrobi się sam, jeśli mu pozwolisz. Ściągnij go potem do edytora gdyby trzeba było nałożyć go na proxy ponownie.

 

p.s. edit.gif gdy chcesz coś dodać ;)

Napisano

czasem może też od bólu głowy poratować przestawienie w vay ->setting -> default geometry na dynamic.

Ale na pewno nie pomoże tyle co VrayProxy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności