Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam użyć noise na linie więc w daję shapes\splines\line no i ustawiam jej grubość na 4 no i daję noise ale zamiast wykrzywiać się tej lini to powstaje druga cienka wykrzywiona tak jakby pomocnicza, i co zrobić żeby ta lini się wykrzywiała??

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 891
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj convert to>> editable poly i wtedy używaj ale już nie będziesz mógł ingerować w parametry spline tylko będziesz miał(program będzie ją uznawał) zwykły obiekt przestrzenny a nie spline...

Napisano

A zmieniłeś scale (ustaw na 1 i w dostrajaj w górę) oraz siłę noise w osiach x/y/z? Dla pierunów ustaw dodatkowo fractal noise.

 

A poza tym to dawaj screeny z viewportem i modyfikatorem bo my nie wróżki.

Napisano

Spróbuj dać na linie modyfikator edit poly, a dopiero potem noise. Zwiększ też wartości siły noise we wszystkich osiach a nie tylko z.

Napisano

A ja zaproponuje dodanie paru segmentów aby noise miał co wyginać.

 

Sprawdziłem, dodanie modyfikatora edit poly nie podziałało ale przekształcenie lini w edit poly (za pomocą prawy klik i convert to: editable poly) pomogło.

Edytowane przez Setesh

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności