Napisano 23 Luty 200916 l Witam mam użyć noise na linie więc w daję shapes\splines\line no i ustawiam jej grubość na 4 no i daję noise ale zamiast wykrzywiać się tej lini to powstaje druga cienka wykrzywiona tak jakby pomocnicza, i co zrobić żeby ta lini się wykrzywiała??
Napisano 23 Luty 200916 l daj convert to>> editable poly i wtedy używaj ale już nie będziesz mógł ingerować w parametry spline tylko będziesz miał(program będzie ją uznawał) zwykły obiekt przestrzenny a nie spline...
Napisano 23 Luty 200916 l A zmieniłeś scale (ustaw na 1 i w dostrajaj w górę) oraz siłę noise w osiach x/y/z? Dla pierunów ustaw dodatkowo fractal noise. A poza tym to dawaj screeny z viewportem i modyfikatorem bo my nie wróżki.
Napisano 23 Luty 200916 l Autor No i nic dalej to samo, sorry że nie dałem screena wcześniej. http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-02/75c13d57/bezÂ%20tytuĹ‚u.JPG.html
Napisano 23 Luty 200916 l Spróbuj dać na linie modyfikator edit poly, a dopiero potem noise. Zwiększ też wartości siły noise we wszystkich osiach a nie tylko z.
Napisano 23 Luty 200916 l A ja zaproponuje dodanie paru segmentów aby noise miał co wyginać. Sprawdziłem, dodanie modyfikatora edit poly nie podziałało ale przekształcenie lini w edit poly (za pomocą prawy klik i convert to: editable poly) pomogło. Edytowane 24 Luty 200916 l przez Setesh