k_kwiatek Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 Jak zredukować ilość poligonów w Maya? Mam plik, który pochodzi ze skaningu 3D i caly plik ma 5000 poligonów. Chciałem nałożyć prostą teksturę, ale coś nie wyświetla jej. Czemu? Czyżby za dużo poligonów? Pozdrawiam, Karol
JmTm00 Napisano 24 Luty 2009 Napisano 24 Luty 2009 5000 poly? moze min. 50.000 jak skan 3d?jak 5000k to nie jest zbyt wiele....pamietaj ze skaner zeskanował ale nie zrobił Unvrapa....musisz rozłożyć siate....tak mi sie zdaje z tego co piszesz. Pozdro
k_kwiatek Napisano 24 Luty 2009 Autor Napisano 24 Luty 2009 W programie od skanera zredukowalem ilosc poligonow do 5000 z 700 000. Jak mam rozłożyć siatę? Nie jestem zaawansowany w Maya. Karol
bartolomeo Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 UV mapowanie. technik co najmniej kilka. możesz spróbowac Auto UV map ale efekty zazwyczaj dosyć mizerne.
beny Napisano 25 Luty 2009 Napisano 25 Luty 2009 Jak to skaner 3D obrotowy do głowy jak w pracowni PJWSTK to tak jak pobrał UV'ki tak je nałóż - projekcja cylindryczna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się