Napisano 24 Luty 200916 l Jak zredukować ilość poligonów w Maya? Mam plik, który pochodzi ze skaningu 3D i caly plik ma 5000 poligonów. Chciałem nałożyć prostą teksturę, ale coś nie wyświetla jej. Czemu? Czyżby za dużo poligonów? Pozdrawiam, Karol
Napisano 24 Luty 200916 l 5000 poly? moze min. 50.000 jak skan 3d?jak 5000k to nie jest zbyt wiele....pamietaj ze skaner zeskanował ale nie zrobił Unvrapa....musisz rozłożyć siate....tak mi sie zdaje z tego co piszesz. Pozdro
Napisano 24 Luty 200916 l Autor W programie od skanera zredukowalem ilosc poligonow do 5000 z 700 000. Jak mam rozłożyć siatę? Nie jestem zaawansowany w Maya. Karol
Napisano 25 Luty 200916 l UV mapowanie. technik co najmniej kilka. możesz spróbowac Auto UV map ale efekty zazwyczaj dosyć mizerne.
Napisano 25 Luty 200916 l Jak to skaner 3D obrotowy do głowy jak w pracowni PJWSTK to tak jak pobrał UV'ki tak je nałóż - projekcja cylindryczna.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto