robercikh Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 cześć wam wszystkim i jest to mój pierwszy post na tym forum. chce wam pokazać scenke jaką robie czyli mój pokoik. narazie tu zadużo niema ( ściany, drzwi, rama okna, kaloryfer i porypane rury, rama od okna i obrazek nad drzwiami). pracuje nad tym od 2 dni. narazie niema textur i oświetlenia, to tylko mała prowizorka.
rdo Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 rozumiem, że w twoim pokoiku jest więcej rzeczy, które stopniowo będziesz dodawać :D... jeśli tak to może wyjść fajna praca tylko czemu te kolory takie dziwaczne?? na prawde masz turkusoiwe sciany i niebieskie listwy przypodłogowe??
kulexy Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 fajne te kolorki, tez sobie tak pomaluje pokoj :P:P:P Modele narazie spoko, jaki to render ze takie dziwne na przed ostatnim obrazku i na pierwszym... Spoko... czekamy na wiecej!! :D
Myszek Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 w czym to renderujesz ?? ja tam jakos najbardziej lubie standartowy material taki szary i do tego sky light jasno niebieski :] nie wiem czemu na pokretlo od kaloryfera dales tyle szczegolow, jak masz dobry komp to spoko, ale lepiej jest sie przylozyc do elementow ktore beda bardziej widoczne :]
xMark Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 Witamy na Forum!!! no pracka zapowiada sie niezla, pracuj dalej i powodzenia :D ps. Myszek -szary i sky light jasno niebieski to jest to :D efekt niebanalny
robercikh Napisano 11 Marzec 2004 Autor Napisano 11 Marzec 2004 no oczywiście bedą jeszcze mebelki, a co do kolrów mojego pokoiku to ja chyba jestem maniakiem niebieskiego :P :P :P a co do configu to Athlon2000XP+@2200XP+, GF ti-4200@softquadro4, 512MB, 3Ds Max6 + Brazil r/s A tu mój pokoik:
rdo Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 no to troche jeszcze pozostało do wymodelowania ....
Myszek Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 no to skoro brazil to obejrz sobie tutki fotoasa duzo pomagaja i troche lektury z tutkow splutterfisha :]
MareG Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 Podoba mi sie calkim pierwszy render - dramat jest! Idealne zeby tam cien jakiejs postaci zakomponowac, calosc oczywiscie BW + ten miluchny szumik! Zostaw swoj pokoj, zrob bardziej smiałą wizje! :) Pozdro Marek
robercikh Napisano 11 Marzec 2004 Autor Napisano 11 Marzec 2004 jeszcze przed snem sie troche pobawiłem i wyszło mi to :
Toudajew Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 Troche maly ten pokoik :P Troche Ci pracy jeszcze zostalo :D Zycze powodzenia :D Pozdr
rdo Napisano 11 Marzec 2004 Napisano 11 Marzec 2004 robercikh ostatni render wygląda fajnie... chociaż zgodność z oryginałem to raczej Ty powinieneś oceniać.... p.s. czy to ty na tym zdjeciu
robercikh Napisano 12 Marzec 2004 Autor Napisano 12 Marzec 2004 meble itp mam zamiar zrobić tak jak jest na prawde dlatego większość rzeczy jest prawie co do centymetra jak w rzeczywistości. dzisiaj jeszcze jedną szafke postaram sie wymodelować bo musze sie na jutro pouczyć di szkoły P.S. a co do fotki to ja :P:P , wiem głupio wyszedłem:P:P
xMark Napisano 12 Marzec 2004 Napisano 12 Marzec 2004 ale masz bałagan.........na pulpicie kompa:D fajne mebelki tylko troche za ciemno i jakos ziarniste masz te renderki. chyba ze to celowe. :D
robercikh Napisano 12 Marzec 2004 Autor Napisano 12 Marzec 2004 hej. ze względu że musze sie uczyć zadużo dziś niezrobiłem. pokazuje dzis kawałek mojej szawki(bedą jeszcze drzwiczki u góry oraz uchwyty :P:P). a co do renderów to wyglądają tak jak każdy widzi czyli tanddetnie, gdyż nieustawiałem zabardzo opcji renderingu , a te cienie są takie dlatego że użyłem skylighta, który wpada przez okno i od tyłu przez drzwi. chropowate cienie są wynikiem tego że jets ustawione by były w nizszej jakości by szybciej sie renderowało P.S. ale sie rospisałem
rdo Napisano 12 Marzec 2004 Napisano 12 Marzec 2004 rendery rzeczywiście straszą... ale coś na nich widać... widać całkiem fajne modele... oby tak dalej - ta szafka wygląda nieźle (jako ciekawostka: mam podobną)
robercikh Napisano 13 Marzec 2004 Autor Napisano 13 Marzec 2004 hej. kolejny obrazek, przedtawiający końcową wersje mojej szawki. i jakiego najlepiej oświetlenia użyć do oświetlenia np. pokoju (tylko zewnątrz czy także wewnątrz umieścić jakieś światło) i ma ktoś linki do jakiś tutków do brazila?? z czasem będą kolejne rendery
robercikh Napisano 15 Marzec 2004 Autor Napisano 15 Marzec 2004 po dłuzszym czasie zamieszczam kolejnego rendera, poprawiłem oświetlenie oraz cienie. p.s. jak brazilem samą siatke wyrenderować??
Myszek Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 a po co ci render siatki brazilem ?? lepiej scanlinem wyrenderowac zaznaczajac w materiale wire, albo jak juz chcesz na sile w brazilu to przypisz obiektom modyfikator lattice
robercikh Napisano 15 Marzec 2004 Autor Napisano 15 Marzec 2004 i czem udo boleano tak sie ostro siatka zagęściła na bokach od biurka??. jest jakiś sposób na to ??
t0m3k Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 no fajnie to wyglada, troche za duzo boolean\'a ale efekt jest ok. czekam na reszte. nie wiem jak dlugo bawisz sie max\'em ale ten render w brazilu bardzo ladny Ci wyszedl (ladny rozklad swiatla i cieni) jesli mozesz to napisz jak uzyskac taki efekt, albo jesli korzystales z tutka to daj link.
robercikh Napisano 15 Marzec 2004 Autor Napisano 15 Marzec 2004 maxem bawie sie ponad 1,5 roku czyli troche jeszcze mało. co do rendera to w brazilu zrobiłem i użyłe jako oświetlenia skylighta. troche sie sugerowałem tym tutkiem. tu masz obrazek z moimi ustawieniami przez które starciłem 7godzin i 11 minut na renderowanie:mad::mad:
javor Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 pracka ładna ale co to za dziwny pomysła na uzyskanie siatki przez integrowanie w materiały ?? :| przecierz w menu renderowania w którejś zakładce jest FORCE WIREFRAME do \"odfajkowania\" :)
Batou Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 Oświetlenia na ostatnim renderku bardzo fajne. Osobiście radzę ci unikać booleana jak ognia. To absolutna ostateczność. Kopie siatkę na potęgę generując ogromne ilości trójkątów i innych tego typu badziewi. Proponowałbym modelować wszystko w poligonach.
t0m3k Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 dzieki za odpowiedz, przy takich ustawieniach i takim czasie renderingu to sie juz nie dziwie ze to tak ladnie wyglada. lepiej przykrec te ustawienia bo jak dodasz materialy to Ci komp wybuchnie :) P.S. Batou ma racje, lepiej sie do polymodelingu przyzwyczaj bo z Booleana to wiele nie wykombinujesz...
robercikh Napisano 15 Marzec 2004 Autor Napisano 15 Marzec 2004 no troche postanowiłem przerobić te nogi od mojego biurka i jedna zamiast ponad 3000 poly tera ma troche ponad 1000;);) p.s. też jestem ciekaw ile bedzie mi sie renderować finalna wersja mojego pokoiku. może z kilka dni:P:P
Toudajew Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Widze ze sie starasz!! Bedziesz robil kompa??
robercikh Napisano 16 Marzec 2004 Autor Napisano 16 Marzec 2004 Originally posted by Toudajew Widze ze sie starasz!! Bedziesz robil kompa?? mam nadzieje że też uda mi sie zrobić. bede sie starał zrobić jak najwięcej rzeczy, aby w miare realistycznie wyglądało to wszystko
robercikh Napisano 17 Marzec 2004 Autor Napisano 17 Marzec 2004 zabrałem sie za robienie mojego wyrka, na dole biurko a nad nim spanko. jeszcze niejest ukończone ale pokazuje renderki bo musze zacząć sie uczyć:D:D(oczywiście do szkoły)
Gość eax Napisano 21 Marzec 2004 Napisano 21 Marzec 2004 Wymodeluj cala chalupe beda idealne referki dla \"lepkich raczek\" :P
robercikh Napisano 21 Marzec 2004 Autor Napisano 21 Marzec 2004 Originally posted by eax88 Wymodeluj cala chalupe beda idealne referki dla \"lepkich raczek\" :P ogranicze sie tylko do mojego pokoiku. :D:D:D,( może to im wystarczy) ostatnio niedaje nowych renderków bo miałem problemy z kompem i formata. narazie mam wymodelowane mebelki i chce je otexturować. może jutro dam mój pokoik w kolorach
Fafex Napisano 21 Marzec 2004 Napisano 21 Marzec 2004 Wiesz, ale my tu nie za bardzo mamy cierpliwość, żeby potem przy takich ustawieniach brazila i tylu szczegółach czekać kilka tygodni na ostateczny render. A może jeszcze napisz ile to ma na razie poli??
robercikh Napisano 23 Marzec 2004 Autor Napisano 23 Marzec 2004 dawno nic niedawałem do mojej scenki z braku czasu, próbowałem sie texturkami pobawić ale nic niewyszło , więc dalej se modeluje, a texturki zostawie se na koniec. teraz chce wymodelować mojego blaszaka. narazie widać na screenie takiego boxa ( to będzie obudowa :P :P :P ) wrzucam rendera z innej części pokoju. renderek taki sobie bo niebede se dnia marnować na rzyczy typu render, bo mam czasmi inne zajęcia na kompie p.s. scenka ma narazie 72526 poly z czego prazie połowa to kaloryfer :P :P :P
Rascal Napisano 23 Marzec 2004 Napisano 23 Marzec 2004 Modeling calkiem dobry, co prawda niekiedt robisz babole w siatce ale to nic, postaraj sie o dobre texury pozatym nie szalej tak z poly naucz sie przewidywac co z jaka dokladnoscia robic w zaleznosci od ujecia btw. ile render trwal tego niebieskawego pokoiku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się