Skocz do zawartości

Scena 3D: mój pokoik


robercikh

Rekomendowane odpowiedzi

cześć wam wszystkim i jest to mój pierwszy post na tym forum. chce wam pokazać scenke jaką robie czyli mój pokoik. narazie tu zadużo niema ( ściany, drzwi, rama okna, kaloryfer i porypane rury, rama od okna i obrazek nad drzwiami). pracuje nad tym od 2 dni. narazie niema textur i oświetlenia, to tylko mała prowizorka.

pokoik.jpg

pokoik1.jpg

pokoik2.jpg

pokoik3.jpg

pokoik4.jpg

pokoik5.jpg

danfos.jpg

kaloryfer1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

rozumiem, że w twoim pokoiku jest więcej rzeczy, które stopniowo będziesz dodawać :D... jeśli tak to może wyjść fajna praca

 

tylko czemu te kolory takie dziwaczne?? na prawde masz turkusoiwe sciany i niebieskie listwy przypodłogowe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czym to renderujesz ??

ja tam jakos najbardziej lubie standartowy material taki szary i do tego sky light jasno niebieski :] nie wiem czemu na pokretlo od kaloryfera dales tyle szczegolow, jak masz dobry komp to spoko, ale lepiej jest sie przylozyc do elementow ktore beda bardziej widoczne :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oczywiście bedą jeszcze mebelki, a co do kolrów mojego pokoiku to ja chyba jestem maniakiem niebieskiego :P :P :P

a co do configu to Athlon2000XP+@2200XP+, GF ti-4200@softquadro4, 512MB, 3Ds Max6 + Brazil r/s

 

A tu mój pokoik:

pokoik6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi sie calkim pierwszy render - dramat jest! Idealne zeby tam cien jakiejs postaci zakomponowac, calosc oczywiscie BW + ten miluchny szumik!

Zostaw swoj pokoj, zrob bardziej smiałą wizje! :)

 

Pozdro

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meble itp mam zamiar zrobić tak jak jest na prawde dlatego większość rzeczy jest prawie co do centymetra jak w rzeczywistości. dzisiaj jeszcze jedną szafke postaram sie wymodelować bo musze sie na jutro pouczyć di szkoły

 

P.S. a co do fotki to ja :P:P , wiem głupio wyszedłem:P:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej. ze względu że musze sie uczyć zadużo dziś niezrobiłem. pokazuje dzis kawałek mojej szawki(bedą jeszcze drzwiczki u góry oraz uchwyty :P:P). a co do renderów to wyglądają tak jak każdy widzi czyli tanddetnie, gdyż nieustawiałem zabardzo opcji renderingu , a te cienie są takie dlatego że użyłem skylighta, który wpada przez okno i od tyłu przez drzwi. chropowate cienie są wynikiem tego że jets ustawione by były w nizszej jakości by szybciej sie renderowało

 

 

pokoik9.jpg

 

P.S. ale sie rospisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej. kolejny obrazek, przedtawiający końcową wersje mojej szawki. i jakiego najlepiej oświetlenia użyć do oświetlenia np. pokoju (tylko zewnątrz czy także wewnątrz umieścić jakieś światło) i ma ktoś linki do jakiś tutków do brazila??

 

 

pokoik10.jpg

 

z czasem będą kolejne rendery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fajnie to wyglada, troche za duzo boolean\'a ale efekt jest ok. czekam na reszte.

nie wiem jak dlugo bawisz sie max\'em ale ten render w brazilu bardzo ladny Ci wyszedl (ladny rozklad swiatla i cieni) jesli mozesz to napisz jak uzyskac taki efekt, albo jesli korzystales z tutka to daj link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maxem bawie sie ponad 1,5 roku czyli troche jeszcze mało. co do rendera to w brazilu zrobiłem i użyłe jako oświetlenia skylighta. troche sie sugerowałem tym tutkiem.

tu masz obrazek z moimi ustawieniami przez które starciłem 7godzin i 11 minut na renderowanie:mad::mad:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oświetlenia na ostatnim renderku bardzo fajne.

Osobiście radzę ci unikać booleana jak ognia. To absolutna ostateczność. Kopie siatkę na potęgę generując ogromne ilości trójkątów i innych tego typu badziewi. Proponowałbym modelować wszystko w poligonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz,

przy takich ustawieniach i takim czasie renderingu to sie juz nie dziwie ze to tak ladnie wyglada.

lepiej przykrec te ustawienia bo jak dodasz materialy to Ci komp wybuchnie :)

 

P.S. Batou ma racje, lepiej sie do polymodelingu przyzwyczaj bo z Booleana to wiele nie wykombinujesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troche postanowiłem przerobić te nogi od mojego biurka i jedna zamiast ponad 3000 poly tera ma troche ponad 1000;);)

 

p.s. też jestem ciekaw ile bedzie mi sie renderować finalna wersja mojego pokoiku. może z kilka dni:P:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by eax88

Wymodeluj cala chalupe beda idealne referki dla \"lepkich raczek\" :P

 

ogranicze sie tylko do mojego pokoiku. :D:D:D,( może to im wystarczy)

 

ostatnio niedaje nowych renderków bo miałem problemy z kompem i formata. narazie mam wymodelowane mebelki i chce je otexturować. może jutro dam mój pokoik w kolorach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ale my tu nie za bardzo mamy cierpliwość, żeby potem przy takich ustawieniach brazila i tylu szczegółach czekać kilka tygodni na ostateczny render. A może jeszcze napisz ile to ma na razie poli??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno nic niedawałem do mojej scenki z braku czasu, próbowałem sie texturkami pobawić ale nic niewyszło , więc dalej se modeluje, a texturki zostawie se na koniec. teraz chce wymodelować mojego blaszaka. narazie widać na screenie takiego boxa ( to będzie obudowa :P :P :P ) wrzucam rendera z innej części pokoju.

 

renderek taki sobie bo niebede se dnia marnować na rzyczy typu render, bo mam czasmi inne zajęcia na kompie

pokoik15.jpg

 

p.s. scenka ma narazie 72526 poly z czego prazie połowa to kaloryfer :P :P :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modeling calkiem dobry, co prawda niekiedt robisz babole w siatce ale to nic, postaraj sie o dobre texury pozatym nie szalej tak z poly naucz sie przewidywac co z jaka dokladnoscia robic w zaleznosci od ujecia btw. ile render trwal tego niebieskawego pokoiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności