Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Bawiłem sie ostatnio w modelowanie głowy. I po pewnym czasie doszedłem do włosów. Ok , fajnie mamy ten cały hair& fur, który jakoś tam wychodzi. Ale tu pojawia sie problem - czas renderingu. A pamiętam iż widziałem nie raz włosy wyglądające realistycznie, ale kiedy spojrzałem na model to na głowie zamiast hair&fury było kilka plane'ów. Stąd moje pytanie: jak zrobić takie włosy? Modl który robie to postać męska o włosach przyciętych bardzij po bokach, na górze głowy ma ok 5 cm długośći włosów, wszystkie postawione na zel do pionu.

 

Pytam głównie dla tego iż jakoś nie moge znaleźć tuta do tego. A czas renderingu dla mnie sie liczy, gdyz planuje zrobić animacje z tego.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz troche pokombinować z malowaniem włosów i ustawianiem ich na głowie. myślę że technika podobna jak przy robieniu trawy z plejnów. niestety tutoriala żadnego nie znam

Napisano

ale particlami tez chyba bedzie dosc dlugo renderowało

 

tak czy inaczej, chyba doszedlem jak to za pomocą planów zrobić (przeglądając na yt kilka filmików)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności