Napisano 1 Marzec 200916 l Witam Bawiłem sie ostatnio w modelowanie głowy. I po pewnym czasie doszedłem do włosów. Ok , fajnie mamy ten cały hair& fur, który jakoś tam wychodzi. Ale tu pojawia sie problem - czas renderingu. A pamiętam iż widziałem nie raz włosy wyglądające realistycznie, ale kiedy spojrzałem na model to na głowie zamiast hair&fury było kilka plane'ów. Stąd moje pytanie: jak zrobić takie włosy? Modl który robie to postać męska o włosach przyciętych bardzij po bokach, na górze głowy ma ok 5 cm długośći włosów, wszystkie postawione na zel do pionu. Pytam głównie dla tego iż jakoś nie moge znaleźć tuta do tego. A czas renderingu dla mnie sie liczy, gdyz planuje zrobić animacje z tego.
Napisano 1 Marzec 200916 l Musisz troche pokombinować z malowaniem włosów i ustawianiem ich na głowie. myślę że technika podobna jak przy robieniu trawy z plejnów. niestety tutoriala żadnego nie znam
Napisano 3 Marzec 200916 l Autor ale particlami tez chyba bedzie dosc dlugo renderowało tak czy inaczej, chyba doszedlem jak to za pomocą planów zrobić (przeglądając na yt kilka filmików)
Napisano 3 Marzec 200916 l Proszę bardzo, włosy na planach, bardzo obfity tutek: http://www.paultosca.com/varga_hair.html