Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, na początek chciałbym się przywitać, to mój pierwszy post tutaj. Mam takie pytanie: Chciałbym wymodelować w 3ds a następnie wyanimować "budujący się" dom (czyli widzimy jak się wznosi od fundamentów po dach). Czy ktoś z Was wie jak to zrobić?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zalezy czy ma sie 'budować' znaczy z poszczególnych elementów, czy moze 'budować' czyli od dołu do góry odsłaniać

 

w pierwszym wypadku musisz po prostu zanimować każdy element (próbować animować od tyłu, czyli od ostatniej klatki gdzie stoi cały i odsuwajać pasek do tyłu przesuwasz elementy)

 

w drugim na teksture domu nakładasz animowaną maske

Napisano

A może boolean'em poprzycinać poziomy domu a potem wyanimować. Albo modyfikatorem PathDeform, ale to już trochę bardziej skomplikowane.

Napisano

Ja bym pociął dom na obiekty które mają się niezależnie pojawiać a potem zanimował parametr visibility poszczególnych obiektów - będzie to ładniejsze niż zmiana opacity na całości budynku i pewniejsze niż boolean który będzie działał "na płask" i nie wiadomo czy w którejś klatce na spowoduje błędów.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności