_Orion_ Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Witam, na początek chciałbym się przywitać, to mój pierwszy post tutaj. Mam takie pytanie: Chciałbym wymodelować w 3ds a następnie wyanimować "budujący się" dom (czyli widzimy jak się wznosi od fundamentów po dach). Czy ktoś z Was wie jak to zrobić?
Qjon Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 zalezy czy ma sie 'budować' znaczy z poszczególnych elementów, czy moze 'budować' czyli od dołu do góry odsłaniać w pierwszym wypadku musisz po prostu zanimować każdy element (próbować animować od tyłu, czyli od ostatniej klatki gdzie stoi cały i odsuwajać pasek do tyłu przesuwasz elementy) w drugim na teksture domu nakładasz animowaną maske
indian Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 może najpierw dobrze wymodeluj dom'ek a potem stopniowo "hiduj" poszczególne części
adam_m Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 A może boolean'em poprzycinać poziomy domu a potem wyanimować. Albo modyfikatorem PathDeform, ale to już trochę bardziej skomplikowane.
Hynol Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Ja bym pociął dom na obiekty które mają się niezależnie pojawiać a potem zanimował parametr visibility poszczególnych obiektów - będzie to ładniejsze niż zmiana opacity na całości budynku i pewniejsze niż boolean który będzie działał "na płask" i nie wiadomo czy w którejś klatce na spowoduje błędów.
Shogun 3D Napisano 3 Marzec 2009 Napisano 3 Marzec 2009 Mozna jeszcze po całości pojechać animowaną maską opacity...
Rekomendowane odpowiedzi