Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam taki problem, mam model high poly ale zrobiony w maya nie żaden sculpt, i mam model Low poly tego samego obiektu :) Chciałbym teraz wypalić normale dla tego lp z tego hp. Da sie to jakos sensownie w zbrushu zrobic ? :P bo w maya robilem to przez transfer map i niestety troche kapa wyszło. Pozdro :)

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Morte
Napisano

a nie lepiej xnormalem, moim zdaniem pali lepsze mapki niż zmapper, albo ja tego drugiego nie umiem skonfigurować..

Napisano

yo, moim zdaniem xNormal i max palą lepsze normalki od zmappera a jak do tego będzie Ci sie chciało ostawić cage porządnie to masz już w ogle super normalki bez zadnych problemów na seemach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności