wizz Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Witam, mam taki problem, mam model high poly ale zrobiony w maya nie żaden sculpt, i mam model Low poly tego samego obiektu :) Chciałbym teraz wypalić normale dla tego lp z tego hp. Da sie to jakos sensownie w zbrushu zrobic ? :P bo w maya robilem to przez transfer map i niestety troche kapa wyszło. Pozdro :)
KLICEK Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 http://www.bearsfromwoods.com/videotutoriale/zbrush2/zbrush_lesson11.rar niby do 2jki, ale mniej wiecej powinno Ci rozjasnic, jezeli hi jest gesty, to mozesz miec problem, bedziesz musial dzielic obiekt
Gość Morte Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 a nie lepiej xnormalem, moim zdaniem pali lepsze mapki niż zmapper, albo ja tego drugiego nie umiem skonfigurować..
Tomala Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 yo, moim zdaniem xNormal i max palą lepsze normalki od zmappera a jak do tego będzie Ci sie chciało ostawić cage porządnie to masz już w ogle super normalki bez zadnych problemów na seemach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się