Napisano 2 Marzec 200916 l Witam, mam taki problem, mam model high poly ale zrobiony w maya nie żaden sculpt, i mam model Low poly tego samego obiektu :) Chciałbym teraz wypalić normale dla tego lp z tego hp. Da sie to jakos sensownie w zbrushu zrobic ? :P bo w maya robilem to przez transfer map i niestety troche kapa wyszło. Pozdro :)
Napisano 2 Marzec 200916 l http://www.bearsfromwoods.com/videotutoriale/zbrush2/zbrush_lesson11.rar niby do 2jki, ale mniej wiecej powinno Ci rozjasnic, jezeli hi jest gesty, to mozesz miec problem, bedziesz musial dzielic obiekt
Napisano 2 Marzec 200916 l a nie lepiej xnormalem, moim zdaniem pali lepsze mapki niż zmapper, albo ja tego drugiego nie umiem skonfigurować..
Napisano 2 Marzec 200916 l yo, moim zdaniem xNormal i max palą lepsze normalki od zmappera a jak do tego będzie Ci sie chciało ostawić cage porządnie to masz już w ogle super normalki bez zadnych problemów na seemach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto