Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam taki problem, mam model high poly ale zrobiony w maya nie żaden sculpt, i mam model Low poly tego samego obiektu :) Chciałbym teraz wypalić normale dla tego lp z tego hp. Da sie to jakos sensownie w zbrushu zrobic ? :P bo w maya robilem to przez transfer map i niestety troche kapa wyszło. Pozdro :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie lepiej xnormalem, moim zdaniem pali lepsze mapki niż zmapper, albo ja tego drugiego nie umiem skonfigurować..

Napisano

yo, moim zdaniem xNormal i max palą lepsze normalki od zmappera a jak do tego będzie Ci sie chciało ostawić cage porządnie to masz już w ogle super normalki bez zadnych problemów na seemach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności