Jump to content
wizz

Zbrush - normal mapy

Recommended Posts

Witam, mam taki problem, mam model high poly ale zrobiony w maya nie żaden sculpt, i mam model Low poly tego samego obiektu :) Chciałbym teraz wypalić normale dla tego lp z tego hp. Da sie to jakos sensownie w zbrushu zrobic ? :P bo w maya robilem to przez transfer map i niestety troche kapa wyszło. Pozdro :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

a nie lepiej xnormalem, moim zdaniem pali lepsze mapki niż zmapper, albo ja tego drugiego nie umiem skonfigurować..

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo, moim zdaniem xNormal i max palą lepsze normalki od zmappera a jak do tego będzie Ci sie chciało ostawić cage porządnie to masz już w ogle super normalki bez zadnych problemów na seemach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy