Manver Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 Witam, gdy wypalam normal mapę w powyższym programie nie jest ona dopasowana do uv'ki. Co jest tego powodem? Postaram się to Wam lepiej zobrazować: http://img217.imageshack.us/my.php?image=ztexture01.jpg no i tak dookoła siatki.
zeet Napisano 2 Marzec 2009 Napisano 2 Marzec 2009 (edytowane) I tak powinno być :) jak mocno przeszkadza to suwakiem seam overpaint można to regulować . Ps. Ta zakładka wokół normalki maskuje szwy . Edytowane 2 Marzec 2009 przez zeet
Manver Napisano 2 Marzec 2009 Autor Napisano 2 Marzec 2009 W sumie domyślałem się tego, jednak nieco uciekł (a może inaczej: przemieścił się) mi detal. No ale dziękuję za bardzo szybką odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się