Jump to content

zeet

Members
  • Content Count

    939
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

zeet last won the day on August 12 2007

zeet had the most liked content!

Community Reputation

215 Excellent

About zeet

  • Rank
    BRUSH

City (optional)

  • Miasto
    Braniewo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Posiadam wieloletnie doświadczenie w tworzeniu modeli na potrzeby gier i animacji , modele low poly , hi poly . Zakres moich umiejętności obejmuje: modelowanie , sculpt - Zbrush , mapowanie uv , teksturowanie - wszystkie rodzaje tekstur , rysunek tradycyjny lub cyfrowy . Tworzenie modeli 3d na podstawie rysunku , fotografii lub opisu . ---Szukam zleceń , tylko firmy nie przyjmuję zleceń od osób prywatnych--- Link do Portfolio www --------------------------------------------------------------- https://sites.google.com/view/grafika-3d-tomasz-modzelewski/strona-g%C5%82%C3%B3wna --------------------------------------------------------------- Kontakt -------------------------------------------------------------- email : [email protected] skype: tomasz_modzelewski Tel . 511 157 029 --------------------------------------------------------------
  2. Witam Posiadam wieloletnie doświadczenie w tworzeniu modeli na potrzeby gier i animacji , modele low poly , hi poly . Zakres moich umiejętności obejmuje: modelowanie , sculpt - Zbrush , mapowanie uv , teksturowanie - wszystkie rodzaje tekstur , rysunek tradycyjny lub cyfrowy . Tworzenie modeli 3d na podstawie rysunku , fotografii lub opisu . Szukam zleceń , możliwa też współpraca zdalna w pełnym wymiarze czasu . Link do Portfolio www https://sites.google.com/view/grafika-3d-tomasz-modzelewski/strona-g%C5%82%C3%B3wna Link do Portfolio Pdf https://www.dropbox.com/s/tsr84bpnl6s1a8c/portfolioT.Modzelewski%2002.pdf?dl=0 Kontakt email : [email protected] skype: tomasz_modzelewski Tel . 511 157 029
  3. Spokojnie w real time można zrobić już dobre oczęta :) , widoczne to jest zwłaszcza przy ujęciach z pół profilu . Animka jako całość robi pozytywne wrażenie zwłaszcza mając świadomość ile to czasu i pracy pożera . Inna sprawa że takie detale mnie ruszają i jest to lekki "odchył" zawodowy , czasami ta przypadłość przeszkadza w oglądaniu animacji lub filmów z efektami CG ;).
  4. Włożyć tyle pracy i tak "zrąbać " oczy i to na zbliżeniach są płaskie bez soczewki , wyglądają jak zwykłe sphery pokryte teksturą .
  5. Aż dziwne jest to , że przy tych wycenach i zarobkach , nikt nie liczy czy będzie go stać na zakup przedstawionego na renderach produktu .
  6. Element Move domyślnie ustawiony jest w trybie auto czyli porusza zaznaczone elementy , ale ma też możliwość wyboru konkretnych elementów które mają być poruszane vertexy , edge , polygony , można to ustawać w zakładce Element Falloff . I istotna sprawa przytrzymując PPM i przeciągając myszą w oknie roboczym regulujesz rozmiar brusha - zakres pola działania dla narzędzia Element Move , te narzędzie działa bardzo podobnie jak Move w Zbrushu tyle tylko że nie jest ograniczone do samych vertexów .
  7. Wymienię chętnie tysiące undo a perfekcyjne działający backup bo raz zapisze , raz nie zapisze modelu po crashu . Inna sprawa że dopiero w trakcie pracy wychodzi na ile przydatne są nowinki zbrushowe to co na filmach wygląda świetnie , często w normalnej pracy jest koszmarnie toporne w obsłudze .
  8. Jak poznasz możliwości Modo nie tylko nie zrezygnujesz , ale nie będziesz chciał modelować w żadnym innym programie . :)
  9. W zbrushu zakładka Deformation / Unify obiekt ustawi się idealnie w centrum , jeśli nadal nie działa symetria oznacza to że obiekt nie jest symetryczny .
  10. Brwi to pikuś , nie opanowałeś po prostu tego narzędzia , ale ten detal skóry to wyczyn :)
  11. Nie działa dobrze czerwona selekcja , co nie znaczy że nie da rady ukryć jednego polygona , można to zrobić co najmniej na 2 sposoby , grupując elementy które będziesz chciał chować . Zaznacz go na zielonej selekcji , ta zaznacza jeden polygon bez problemu , zrób z niego group visible i teraz możesz go chować jako pojedynczy polygon . Ewentualnie zrób sobie odpowiednie mapowanie UV w innym programie , bloki UV mapuj zgodne z grupami których będziesz używał potem w ZB i po wczytaniu tak przygotowanego modelu użyj Auto Groups With UV ta opcja jest przydatna jeśli sculptujesz skomplikowany model a pogrupowanie go w Zb było by trudne .
  12. Rewelacja , montaż , kadrowanie , dynamika obrazu w połączeniu z tą muzyką , świetnie buduje nastrój tego trailera , jestem pod wielkim wrażeniem .
  13. cześć, zapraszam cie do naszego projektu gry przeglądarkowej w klimatach kosmicznych. Więcej info na gg 4385224

     

    pozdrawiam

  14. Pstrykam jedną fotę tłumu kiboli i co wow wszystkie twarze są ostre , tak że będą też i zadowoleni z tej technologi ;)
  15. O ile kiedyś wystarczyło pokazać jako takie portfolio to w tej chwili najczęściej trzeba też wykonać pracę testową : model ,animację ,teksturę lub wszystko razem w określonym czasie . I wtedy wychodzi prawda jak mało lub jak dużo wiesz w danym temacie ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy