Wizjoner Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 Witam. Właśnie rozpocząłem pracę nad moim pierwszym samodzielnym modelem i mam wątpliwości, czy robię poprawnie. Jakby był ktoś tak dobry i zechciał rzucić okiem na moją scenę to zapraszam do pobierania i komentowania. Pozdrawiam. http://odsiebie.com/pokaz/1785205---4b6e.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JmTm00 Napisano 10 Marzec 2009 Share Napisano 10 Marzec 2009 wrzuc screena a nie scenke hm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wizjoner Napisano 11 Marzec 2009 Autor Share Napisano 11 Marzec 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 1. Staraj się, aby od samego początku siatka wyglądała przejrzyście - spróbuj trzymać linie i kąty proste, bo przy większej ilości detalu będziesz się gubił. 2. Podczas modelowania (przynajmniej na początkowych etapach, bez detalu) wyłącz sobie SmoothGroups, bo cieniowanie czasem potrafi zmylić. 3. Jeżeli modelujesz obiekt symetryczny, używaj modyfikatora "Symmetry", wtedy wystarczy modelować tylko jedną połówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wizjoner Napisano 13 Marzec 2009 Autor Share Napisano 13 Marzec 2009 Mam takie pytanie, czy mogę zostawić tego wielobocznego poligona tak, jak jest czy też muszę go pociąć na kwadraty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 13 Marzec 2009 Share Napisano 13 Marzec 2009 zaznacz całą "wieżyczkę" i daj modyfikator mesh smooth, i zobaczysz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi