Wizjoner Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Witam. Właśnie rozpocząłem pracę nad moim pierwszym samodzielnym modelem i mam wątpliwości, czy robię poprawnie. Jakby był ktoś tak dobry i zechciał rzucić okiem na moją scenę to zapraszam do pobierania i komentowania. Pozdrawiam. http://odsiebie.com/pokaz/1785205---4b6e.html
Sebastian Ozga Napisano 11 Marzec 2009 Napisano 11 Marzec 2009 1. Staraj się, aby od samego początku siatka wyglądała przejrzyście - spróbuj trzymać linie i kąty proste, bo przy większej ilości detalu będziesz się gubił. 2. Podczas modelowania (przynajmniej na początkowych etapach, bez detalu) wyłącz sobie SmoothGroups, bo cieniowanie czasem potrafi zmylić. 3. Jeżeli modelujesz obiekt symetryczny, używaj modyfikatora "Symmetry", wtedy wystarczy modelować tylko jedną połówkę.
Wizjoner Napisano 13 Marzec 2009 Autor Napisano 13 Marzec 2009 Mam takie pytanie, czy mogę zostawić tego wielobocznego poligona tak, jak jest czy też muszę go pociąć na kwadraty??
indian Napisano 13 Marzec 2009 Napisano 13 Marzec 2009 zaznacz całą "wieżyczkę" i daj modyfikator mesh smooth, i zobaczysz ;)
Rekomendowane odpowiedzi