Skocz do zawartości

Colt 1911-A1 Low Poly


Ferrum

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Ostatnio pracowałem nad pierwszym modelem Low Poly. Wybrałem Colt'a 1911-A1 legendę Amerykańskiego przemysłu zbrojeniowego.

 

 

Model ma dokładnie 4993 poly to chyba nieźle chodź patrząc teraz na siatkę sam dostrzegam ze mogło być ich mniej. No cóż zawsze może być lepiej ;) Do wykonania tego modelu zainspirowało mnie... o ile dobrze pamiętam było to Audi jednego z Użytkowników Naszego forum :) O siatce tego samochodu można było powiedzieć że jest robiona z głową, prosta, czytelna, elegancka, to ideał do którego zmierzam. W tym modelu postarałem się dostosować do Waszych wcześniejszych wskazówek i uwag odnośnie moich poprzednich prac nad Czołgiem 7TP i Morsem wz.39. Za wszystkie dziękuje!

 

 

Komentujcie, doradzajcie cały czas się uczę.

 

 

Pozdrawiam!

 

 

25138829.jpg

 

 

 

87311898.jpg

 

 

 

48629255.jpg

 

 

83432951.jpg

 

 

35204244.jpg

 

 

Zawsze prosicie o siateczkę - proszę bardzo :)

 

 

Tekstura 3000x3000 nie wiem co mnie wzieło na takie rozdzielczości... 1024x1024 spokojnie by wystarczyła.

 

 

Dodam jeszcze BUMP.

 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O 2k za dużo model ma 5k poly.

Inna sprawa ze ważna jest liczba trójkątów :P

 

Inna sprawa trzeba się zastanowić jak ta broń będzie użyta.

Jeśli przez AI to ma o wiele za dużo poly.

Jeśli przez gracza to ma za dużo poly.

Przód broni praktycznie nie jest widoczny w FPS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jest to 5tys kwadratów to faktycznie za dużo. po przeliczeniu na trójkąty akceptowalna była by nawet liczba 6-7 tys, tylko czy faktycznie potrzeba tyle na pistolet?

ale w tym modelu tak naprawdę do poprawy jest mnóstwo innych rzeczy.

rozmiar textury 3000x3000 kompletnie nie wykorzystany, textura jest ogromna a szczegułów nie ma. Pozatym same jej proporcje są dość oryginalne ;)

Razi także to w jaki sposób są ustawione smoothgrupy. miejscami są kanty na których osoba trzymająca pistolet pocięła by sobie ręce

ze względu na brak odbić światła (generownych dynamicznie lub nawet namalowanych) nie sprawia wrażenia metaliczności

 

na razie tyle, dodam jeszcze że w dziale game art komentarzy było by więcej.

część game artowców wogule nie zagląda do działu wip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności