Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

witam,

usuiłuje napisać skrypt, który wszystkie obiekty w scenie bedzie konwertował na poly a nastepnie każdy poligon detachował do nowego objektu.. np: mając boxa o nazwie box_01 przekonwertuje go na Poly, a nastepnie każdą scianę odłączy nadając jej standardową nazwę Object01, object02 itd...

mam taki kod:

 

macroScript expl category: "Editable_Poly" buttonText: "explode"

 

 

(

for obj in $ do

(

if (selection.count > 0) then

(convertTopoly(obj)

(for obj in selection do

(local fcn = polyop.getNumFaces $

if fcn > 1 then

($.EditablePoly.SetSelection #Face #{1..fcn}

 

)

)))))

 

 

 

słaby jestem ze skryptu przyznaje bez bicia :D,

wiem, że powinna być pętla, która sprawdza ile jest poligonów/faceów ile zdetachował ile jeszcze zostało i dopóki nie zostanie 1 niech dziala,, tylko nie wiem jak to zapisac :-(

Edytowane przez Orcher
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość User190
Napisano

W soulburn scripts jest chyba taki skrypt gotowy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności