Napisano 16 Marzec 200916 l witam, usuiłuje napisać skrypt, który wszystkie obiekty w scenie bedzie konwertował na poly a nastepnie każdy poligon detachował do nowego objektu.. np: mając boxa o nazwie box_01 przekonwertuje go na Poly, a nastepnie każdą scianę odłączy nadając jej standardową nazwę Object01, object02 itd... mam taki kod: macroScript expl category: "Editable_Poly" buttonText: "explode" ( for obj in $ do ( if (selection.count > 0) then (convertTopoly(obj) (for obj in selection do (local fcn = polyop.getNumFaces $ if fcn > 1 then ($.EditablePoly.SetSelection #Face #{1..fcn} ) ))))) słaby jestem ze skryptu przyznaje bez bicia :D, wiem, że powinna być pętla, która sprawdza ile jest poligonów/faceów ile zdetachował ile jeszcze zostało i dopóki nie zostanie 1 niech dziala,, tylko nie wiem jak to zapisac :-( Edytowane 16 Marzec 200916 l przez Orcher
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto