Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

usuiłuje napisać skrypt, który wszystkie obiekty w scenie bedzie konwertował na poly a nastepnie każdy poligon detachował do nowego objektu.. np: mając boxa o nazwie box_01 przekonwertuje go na Poly, a nastepnie każdą scianę odłączy nadając jej standardową nazwę Object01, object02 itd...

mam taki kod:

 

macroScript expl category: "Editable_Poly" buttonText: "explode"

 

 

(

for obj in $ do

(

if (selection.count > 0) then

(convertTopoly(obj)

(for obj in selection do

(local fcn = polyop.getNumFaces $

if fcn > 1 then

($.EditablePoly.SetSelection #Face #{1..fcn}

 

)

)))))

 

 

 

słaby jestem ze skryptu przyznaje bez bicia :D,

wiem, że powinna być pętla, która sprawdza ile jest poligonów/faceów ile zdetachował ile jeszcze zostało i dopóki nie zostanie 1 niech dziala,, tylko nie wiem jak to zapisac :-(

Edytowane przez Orcher

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W soulburn scripts jest chyba taki skrypt gotowy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności