Orcher Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 (edytowane) witam, usuiłuje napisać skrypt, który wszystkie obiekty w scenie bedzie konwertował na poly a nastepnie każdy poligon detachował do nowego objektu.. np: mając boxa o nazwie box_01 przekonwertuje go na Poly, a nastepnie każdą scianę odłączy nadając jej standardową nazwę Object01, object02 itd... mam taki kod: macroScript expl category: "Editable_Poly" buttonText: "explode" ( for obj in $ do ( if (selection.count > 0) then (convertTopoly(obj) (for obj in selection do (local fcn = polyop.getNumFaces $ if fcn > 1 then ($.EditablePoly.SetSelection #Face #{1..fcn} ) ))))) słaby jestem ze skryptu przyznaje bez bicia :D, wiem, że powinna być pętla, która sprawdza ile jest poligonów/faceów ile zdetachował ile jeszcze zostało i dopóki nie zostanie 1 niech dziala,, tylko nie wiem jak to zapisac :-( Edytowane 16 Marzec 2009 przez Orcher
Gość User190 Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 W soulburn scripts jest chyba taki skrypt gotowy :)
Traitor Napisano 20 Marzec 2009 Napisano 20 Marzec 2009 No jest sporo takich gotowcow. Polecam przegladnac scriptspot.com
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się