Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam,

usuiłuje napisać skrypt, który wszystkie obiekty w scenie bedzie konwertował na poly a nastepnie każdy poligon detachował do nowego objektu.. np: mając boxa o nazwie box_01 przekonwertuje go na Poly, a nastepnie każdą scianę odłączy nadając jej standardową nazwę Object01, object02 itd...

mam taki kod:

 

macroScript expl category: "Editable_Poly" buttonText: "explode"

 

 

(

for obj in $ do

(

if (selection.count > 0) then

(convertTopoly(obj)

(for obj in selection do

(local fcn = polyop.getNumFaces $

if fcn > 1 then

($.EditablePoly.SetSelection #Face #{1..fcn}

 

)

)))))

 

 

 

słaby jestem ze skryptu przyznaje bez bicia :D,

wiem, że powinna być pętla, która sprawdza ile jest poligonów/faceów ile zdetachował ile jeszcze zostało i dopóki nie zostanie 1 niech dziala,, tylko nie wiem jak to zapisac :-(

Edytowane przez Orcher

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W soulburn scripts jest chyba taki skrypt gotowy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.