Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam robię Forda Mustanga i mam problem po włączeniu symetrii z tylu zrobiły mi się dwa osobne zderzaki czy istnieje mozliwosc połączenia w jedna całość?Dziękuje za pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 815
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A i jeszcze jedno pytanie czy mogę jakoś zmniejszyć ilość krawędzi albo cofnąć symetry?

Napisano

Wierzchołki bryły przed symetrią nie stykają się z płaszczyzną osi symetrii, czyli najpewniej w płaszczyźnie 0. Przesuniesz je do 0 i będzie dobrze. Możesz też zwiększyć Treshold w ustawieniach Symmetry, ale to powinno się utrzymywać możliwie jak najmniejsze.

 

EDIT:

Cofasz Symmetry usuwając je z listy modyfikatorów lub dezaktywując naciskając na żarówkę obok nazwy modyfikatora. Jeżeli przekonwertowałaś już model po symmetry do edit poly/mesh, to już nie możesz tego zrobić. Musisz usunąć połowę modelu.

Odnośnie krawędzi, to nie rozumiem o co ci dokładnie chodzi.

Napisano

z tego co widać na screenie mesh/turbosmotha już spłaszczyłeś, więc pozostało ręcznie poprawiać.

Napisano

hmm nie za duzo programów na pasku ? :) a wracając do tematu zrobiłeś taki błąd że już żeś ms dodał do modelu chyba że robisz ta metoda ze robisz gotowy dajesz ms a potem dłubiesz i wycinasz detale co jest bardzo cieżka sprawą no a zderzak w takim przypadku musisz ręcznie poprawić czyli poprzesuwac vertexy i po weldować ... chyba extrudowałeś tam te elementy wystające w zderzaku no i przez to ci nie zweldowało bo jak ekstrudujesz to dodatkowe scianki po boku się tworzą tzn polygony które musisz usunąc zawsze jezeli chcesz potem symmetry dawac...

122c.jpg

 

A i w drodze regulaminu nie pisz posta jeden pod drugim tylko klikaj edytuj to pozwoli utrzymac porządeczek :)

Edytowane przez bartekb89

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności