gollum Napisano 14 Marzec 2004 Share Napisano 14 Marzec 2004 Chciałbym zaprezentować coś takiego, owoc 2 godzinnego siedzenia w maxie. Nic wystrzałowego, proste modele, głównie chodziło mi o zobaczenie możliwości dof\'a ale coś kijowo wyszło. Zamieszczam to tu, ponieważ mam nadzieję, że bardziej zaawansowani użytkownicy coś podpowiedzą, na co zwracać uwagę przy dofie, jakie parametry są optymalne? Może przyda się to nie tylko mi ale i pozostałym adeptom grafiki 3d. Pozdro gollum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 14 Marzec 2004 Autor Share Napisano 14 Marzec 2004 i obrazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Batou Napisano 14 Marzec 2004 Share Napisano 14 Marzec 2004 Pytania o DOF to raczej do innego działu. Praca kiepska. Zresztą nie dziwne, skoro robiłeś ją w 2h :|. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek Napisano 14 Marzec 2004 Share Napisano 14 Marzec 2004 Pierwsze to miecz wydaje sie jakby byl z papieru, i byl wielkosci ok. 30cm ;). Co do DOF\'a, to nie jestem jakims zaawansowanym uzytkownikiem i narazie sie DOF\'em nie bawilem, ale jak bym to robil to poustawialbym sobie kilka kolorowych prostych obiektow i eksperymentowal, a nie robil odrazu gotowej sceny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 14 Marzec 2004 Share Napisano 14 Marzec 2004 jakiś magiczny ten miecz czy co? bo jego rękojeść unosi się kilka cm nad skałą no i faktycznie taki papierowy, mało się błyszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 14 Marzec 2004 Share Napisano 14 Marzec 2004 generalnie realizm psuje tu ustawienie kamery, przy takim ustawieniu trudno by bylo uzyskac tak małągłębie ostrosci, (dało by sie spokojnie) ale sztucznie i trza by kombinowac, reszta jest prosta, nie wiem czym owy dof robiles, ale to prosta sprawa masz plany ostr i nie ostre, parametry to ustawiasz tak aby blur był ładny a czas renderingu krutki. stawiasz pare boxow i sie bawisz , jezeli chodzi natomiast o samą optykę i na czym to polega, to wmacie w oopcjach kamery, jest preview dofa, ustaw sopie kilkanascie sampli i bedziesz widział co i jak w oknie aktywnym. A mieczyk rzeczywiscie taki sobie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zombo master Napisano 14 Marzec 2004 Share Napisano 14 Marzec 2004 też kiedys mieczyka robiłem. MOże ci to w czyms pomozę (chociaż itak poziom pracy nie za wyski)[lol2] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 15 Marzec 2004 Autor Share Napisano 15 Marzec 2004 No git, może zróbmy sobie jakąś małą bitwe na najlepszy miecz, co?? I najlepszy render, Ciekaw jestem co by z tego wyszło? Co wy na to, jest ktoś chętny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zombo master Napisano 16 Marzec 2004 Share Napisano 16 Marzec 2004 ja mógłbym (ale tylko we dwójke nie ma sensu :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snakeq Napisano 16 Marzec 2004 Share Napisano 16 Marzec 2004 Pierwszy render, jak dla mnie to tzw. oczoj**. Sam mieczyk fajny (drugi render) :). P.S Nie chcialem cie urazic, ale to przez tego dofa.:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zombo master Napisano 16 Marzec 2004 Share Napisano 16 Marzec 2004 dzięki ale to htread golluma więc oceniajcie jego prace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 17 Marzec 2004 Autor Share Napisano 17 Marzec 2004 Oo widze że mnie nie doceniasz, powiem tylko nie sądź ludzi po szybkich pracach, Zombo Snakeq: oczoj.. :D - dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi