Skocz do zawartości

Scena: mieczyk


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zaprezentować coś takiego, owoc 2 godzinnego siedzenia w maxie. Nic wystrzałowego, proste modele, głównie chodziło mi o zobaczenie możliwości dof\'a ale coś kijowo wyszło.

Zamieszczam to tu, ponieważ mam nadzieję, że bardziej zaawansowani użytkownicy coś podpowiedzą, na co zwracać uwagę przy dofie, jakie parametry są optymalne?

Może przyda się to nie tylko mi ale i pozostałym adeptom grafiki 3d.

 

Pozdro

gollum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pierwsze to miecz wydaje sie jakby byl z papieru, i byl wielkosci ok. 30cm ;).

 

Co do DOF\'a, to nie jestem jakims zaawansowanym uzytkownikiem i narazie sie DOF\'em nie bawilem, ale jak bym to robil to poustawialbym sobie kilka kolorowych prostych obiektow i eksperymentowal, a nie robil odrazu gotowej sceny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie realizm psuje tu ustawienie kamery, przy takim ustawieniu trudno by bylo uzyskac tak małągłębie ostrosci, (dało by sie spokojnie) ale sztucznie i trza by kombinowac, reszta jest prosta, nie wiem czym owy dof robiles, ale to prosta sprawa masz plany ostr i nie ostre, parametry to ustawiasz tak aby blur był ładny a czas renderingu krutki. stawiasz pare boxow i sie bawisz , jezeli chodzi natomiast o samą optykę i na czym to polega, to wmacie w oopcjach kamery, jest preview dofa, ustaw sopie kilkanascie sampli i bedziesz widział co i jak w oknie aktywnym. A mieczyk rzeczywiscie taki sobie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności