Napisano 19 Marzec 200915 l Witam, chciałbym zapętlić mój biped, na razie animacja polega na zrobieniu dwóch kroków, lewą i prawą nogą, wszystko wydaje się być idealnie zgrane, jak skopiować bipa, wiem że temat był już poruszany, ale niestety udzielone odpowiedzi w niczym mi nie pomogły, zdaję sobie jedynie sprawę że trzeba się tutaj orientować w curve editorze. Z góry dzięki. Pozdrawiam
Napisano 25 Marzec 200915 l nie bede pisal bo to juz opisane: otwierasz maxa help -->tutorials-->character animation tutorials-->animating with freeform-->simple ff animation. w curve editorze mozna zwykle obiekty zapętlać (nie wiem jak z bipedem, on ma ten swoj workbench) tak: zaznaczasz obiekt jego klucze klikasz ikonke parameters curve out of range types i wybierasz potrzebny ci typ (pewnie chodzi ci o relative repeat). pozdro.
Napisano 26 Marzec 200915 l żeby powtórzyć jakąś sekwencję bipeda najlepiej chyba użyć motion flow'a do tego (można też mixera na dobrą sprawę). Mówiąc krótko: 1) zapisz swoją animację jako bip. 2) Przełącz bipeda w tryb motion flow 3) włącz motion graph 4) naciśnij create multiple clips (druga ikona od lewej) 5) zaznacz swój plik bip - pojawi się ikonka w motion graphie 6) z powrotem na rolecie Motion Flow wciśnij Define Script 7) w motion graphie kliknij na tą ikonkę tyle razy, ile chcesz powtórzeń 8) zdefiniuj przejście - albo w motion graphie (kliknij prawym na strzałkę która się pojawiła albo Edit Transition w rolecie Motion Flow). Jeśli sam zadbałeś o płynne przejście, to wystarczy jak wyzerujesz parametr Length, a Source Clip Start ustawisz na ostatnią klatkę. 9) bajped powinien już chodzić wielokrotnie (w trybie motion flow) 10) jeśli chcesz wypalić animację do kluczy, naciśnij Create Unified Motion w rolecie Motion Flow.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto