Jump to content

piotr kura

Members
  • Posts

    150
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

piotr kura's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputation

  1. a jaka dokładnie ta twoja 280gtx?
  2. u mnie, engtx 480 asus chodzi gorzej niż 9800 gt asus ktory chodzi wolniej niż 9800 gt palit to jest stałe testowałem na tej samej scenie z kilkoma roznymi sterownikami zasilacz mam troche mocniejszy niz zalecany dla 480 czy zalezy to od ramu (ddr2 mam) dysku czy pogody na zewnatrz-nie wiem. kupie pewnie niebawem jakąś gtx 280 gainwarda lub gb i napisze jak wypada w porownaniu do tych. denerwuje mnie ze wszystko coraz nowsze coraz drozsze coraz wiecej srebrnych naklejek speed up boostow a dziala coraz gorzej :/ w maxie tez z poliboostem wspolpracowalo mi sie dobrze za to ribbon powodował błędy, do wszystkich extrude inset itd zrobili w 2011 kretyńskie okienko ktore jest fajne bo jak obracam model to ono podąża za nim (po co?) a jak chce cos w nim nacisnąć to przeskakuje w inne miejsce i nacisam nie to co chcialem, po co mi spojne menu do wszystkich programow autodesku? po co podzielili menu na wielkie ikony i podgrupy. zamiasta zajac sie tym czym naprawde powinni robia jakies dziwne ulepszenia, dlaczego od tylu lat rysowanie linią jest takie beznadziejne? bardzo lubie 3dsm ale powoli zaczyna mnie to wszystko denerwowac. i tak plynnie mi sie przeszlo od karty do maxa :) sory.
  3. pewnie odpiszą że gtx 480 to nie jest karta do profesjonalnych rozwiązań ale w sumie quadro i 3ds max to tez nie jakiś swietny duet bo to openGL. :/ jeszcze moga zrzucac winę miedzy sobą bo karta dobrze dziala w innch rozwiązaniach a max dobrze dziala na innych kartach blee.
  4. heh to masz adres: [email protected] na najnowszych sterach to czesto max chodzi gorzej zalecane ze strony autodesku są te 258.96 ale mi nie specjalnie pomagają tylko to ze nie ma bugow. viewporty chodza tak samo kiepsko. na forum area tez troche obużenie ze nic autodesk nie robi :) ale problem dotyczy podobno tez mayi, blendera.
  5. u mnie tez gry dzialaja bardzo dobrze, a wiecie co napisałem do nvidia-autodesk co zrobic aby poprawic wydajnosc karty i pracy, odpisali mi abum zoptymalizował model i pracował na warstwach zeby szybko moc schowac modele nad ktorymi nie pracuje LOL jaja sobie robią (napisalem ze scena ma 400 000 poly). probowalem na kilku sterownikach ogolnie źle lub gorzej. a jakie karty mają dobrą wydajność w viewportach bo na tym glownie mi zależy gtx 295? 285? a ktos moze ma gainwarda gtx 460 2048mb ? a moze radeon?
  6. ja kupiłem tą samą kartę engtx 480 asus i też coś nie tak, ogolnie widzialem kilka wątków ze są problemy asus gtx480-max :/ 400 000 poly i ciezko scena bardzo chodzi. wcześniej miałem 9800 gt gigabita i 9800 gt asusa i ten asus tez byl jakiś gorszy.
  7. ogolnie bardzo ladnie :) poukładane włosy mi sie bardziej podobają. jedno zastrzeżenie odnośnie obojczyków czy wszystko z nimi anatomicznie? no a moze to to ze poza ramion troche sztywna symetryczna? ale klimat swietny, burtonowy :)
  8. wow swietne, jaki masz komputer, ile sie renderowalo? :)
  9. nie ma brudow ale są mazane-czyste kreski jak przy szkicowaniu a mimo to obraz nie skacze w wyniku tego ze kazdy rysunek bylby szkicowany inaczej. ktos musial szkicowac wszystkie klatki dokladnie tak samo co troche gryzie sie z idea szkicowania, moze to to. edit: no ale troche skacze, lol :)
  10. no thx on jest animatorem szuka zależnosci w ruchu ty jestes rzezbiarzem wiec szukasz w formie.
  11. o fajne, kojaży mi się momentami z animacjami z ostatniego odcinka evangeliona :) a tradycyjni nie używali referencji?
  12. asblze no prawda :P strasznie plastyczne to 3d, swietne.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy