Napisano 21 Marzec 200915 l Witam! Próbuję pobawić się trochę Reactorem w Maxie 2009 :) No i mam taki problem, że mam podłoże na nim obiekt, który przenika przez obiekt :/ Nie wiem jak temu zapobiec :/ Proszę o pomoc i z góry dziękuję :)
Napisano 23 Marzec 200915 l to ja może sie pokuszę (max 8) w starszych wersjach było trzeba dodać do rigid, wyzerować masę lub coś takiego. Z tego co wiem 2009 ma to w duzym stopniu zautomatyzowane więc jeśli nie masz tam opcji jak w 8 zobacz czy może nie zaptaszkowałeś jakiegos banału
Napisano 23 Marzec 200915 l Po pierwsze, to jeśli bawisz się rigid body to musisze mieć wybranego Havoka 3. Po drugie, jak przedmówca wspomniał, podłoże musi należeć do kolekcji i mieć masę 0. A jeśli dalej przelatuje, to jest to kwestia tego, że obiekty są zbyt blisko siebie. W rolecie Havok 3 World ustaw Collission Tolerance na mniejszą wartość. Spróbuj delikatnie podnieść obiekt ponad podłoże. Jeśli to nie pomoże, to rozważ zmianę wielkości obiektów. Jak symulowałem drobne obiekty (parocentymetrowe), to mi przenikały przez siebie. Jak przeskalowałem 10x to było OK.
Napisano 23 Marzec 200915 l Po pierwsze, to jeśli bawisz się rigid body to musisze mieć wybranego Havoka 3. Nie musi nie ma takiego wymogu. Trójka jest bardziej precyzyjna i wydajna lecz nie obsługuje clotha. Równie dobrze może liczyć wszystko tak zwana pierwsza wersja algorytmu :).
Napisano 23 Marzec 200915 l Havok 3 faktycznie nie obsługuje clotha i innych ciał miękkich, dlatego też napisałem, że jeśli się bawi z rigid body. Przy Havoku 1 miałem mnóstwo przenikających się obiektów przy kolizjach obiektów sztywnych.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto