Napisano 25 Marzec 200915 l Mam taki oto problem: Mam postać, prostą jak drut. Mam do niej podpiętego bipeda i zanimowanego. I teraz jest problem. Dając export to formatu x nie mogę również exportować animacji w niej zawartej... sam model tekstury wszystko ok, tylko brak animacji. Korzystam z maxa 2009 64 bit i pluginu Pandy do tej wersji... Może jakies sugestie? Albo jakieś step by step? Z góry dzięki :-)
Napisano 25 Marzec 200915 l Autor x jest to format directX złużący do przechowywania bryły modelu, koordynat tekstur i zapisuje animację. A używa sie tego do prostych gierek. Acha no i uzyłem modyfikatora physique jako łącznika bipeda z modelem. W maxie działa jak należy po exporcie, nie. Edytowane 25 Marzec 200915 l przez Adamek
Napisano 25 Marzec 200915 l Jak masz postać zeskinnowaną, bez animacji, to proponuję osobno wyeksportować postac bez animacji i osobno animację do formatu *.bip, po czym załadować ją postaci po eksporcie. O ile ten format będzie czytał bipa...?
Napisano 26 Marzec 200915 l Autor Nie czyta. Wszystko musze mieć w jednym pliku, model, UV tekstur i animację. W sumie ten format to wszystko ciągnie bez zająknięcia. Kwestia odpowiednich ustawień. a o nie pytam, bo już mam dosyć, a bez tego ani rusz.
Napisano 26 Marzec 200915 l Sprawdź dokumentację tego softu odnośnie opcji eksportu/importu. Może nie czyta bipeda, tylko kości?
Napisano 26 Marzec 200915 l serwus :) a animacje vertexow wciaga ten format ? albo cokolwiek animowanego ? np. animowane modyfikatory typu bend ? bo jesli tak, to point cache. pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto