Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki oto problem:

Mam postać, prostą jak drut.

Mam do niej podpiętego bipeda i zanimowanego.

I teraz jest problem.

Dając export to formatu x nie mogę również exportować animacji w niej zawartej... sam model tekstury wszystko ok, tylko brak animacji.

Korzystam z maxa 2009 64 bit i pluginu Pandy do tej wersji...

Może jakies sugestie? Albo jakieś step by step?

Z góry dzięki :-)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

x jest to format directX złużący do przechowywania bryły modelu, koordynat tekstur i zapisuje animację. A używa sie tego do prostych gierek.

Acha no i uzyłem modyfikatora physique jako łącznika bipeda z modelem. W maxie działa jak należy po exporcie, nie.

Edytowane przez Adamek

Napisano

Jak masz postać zeskinnowaną, bez animacji, to proponuję osobno wyeksportować postac bez animacji i osobno animację do formatu *.bip, po czym załadować ją postaci po eksporcie.

O ile ten format będzie czytał bipa...?

Napisano
  • Autor

Nie czyta. Wszystko musze mieć w jednym pliku, model, UV tekstur i animację. W sumie ten format to wszystko ciągnie bez zająknięcia. Kwestia odpowiednich ustawień. a o nie pytam, bo już mam dosyć, a bez tego ani rusz.

Napisano

serwus :)

a animacje vertexow wciaga ten format ? albo cokolwiek animowanego ? np. animowane modyfikatory typu bend ?

bo jesli tak, to point cache.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności