Skocz do zawartości

Eksport animowanej postaci do x


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki oto problem:

Mam postać, prostą jak drut.

Mam do niej podpiętego bipeda i zanimowanego.

I teraz jest problem.

Dając export to formatu x nie mogę również exportować animacji w niej zawartej... sam model tekstury wszystko ok, tylko brak animacji.

Korzystam z maxa 2009 64 bit i pluginu Pandy do tej wersji...

Może jakies sugestie? Albo jakieś step by step?

Z góry dzięki :-)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

x jest to format directX złużący do przechowywania bryły modelu, koordynat tekstur i zapisuje animację. A używa sie tego do prostych gierek.

Acha no i uzyłem modyfikatora physique jako łącznika bipeda z modelem. W maxie działa jak należy po exporcie, nie.

Edytowane przez Adamek
Napisano

Jak masz postać zeskinnowaną, bez animacji, to proponuję osobno wyeksportować postac bez animacji i osobno animację do formatu *.bip, po czym załadować ją postaci po eksporcie.

O ile ten format będzie czytał bipa...?

Napisano

Nie czyta. Wszystko musze mieć w jednym pliku, model, UV tekstur i animację. W sumie ten format to wszystko ciągnie bez zająknięcia. Kwestia odpowiednich ustawień. a o nie pytam, bo już mam dosyć, a bez tego ani rusz.

Napisano

serwus :)

a animacje vertexow wciaga ten format ? albo cokolwiek animowanego ? np. animowane modyfikatory typu bend ?

bo jesli tak, to point cache.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności