Napisano 26 Marzec 200916 l Witam Czy ktoś wie jak połączyć sekwencje z plików C3D do postaci w blenderze. Po załadowaniu pliku, program tworzy animowany szkielet, a ja bym chciał poruszyć nim postać. Na forum nic konkretnego nie znalazłem. Może jakiś tutek? Z góry gdzięki
Napisano 26 Marzec 200916 l Rozumiem że importować umiesz. Masz kości i masz postać, musisz je połączyć tutaj na portalu są bardzo zacne tutki. http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=93 Interesują cię od # 10 do 13 Po więcej informacji poczytaj, dokumentacje na stronie Blendera. Jeśli masz pytania dotyczące Blendera, jest na tutaj na forum dział mu poświęcony, tam pisz.
Napisano 30 Marzec 200916 l Tutki są spoko, chwała Ani za to, ale trochę mało precyzyjne, noob nie skorzysta a przynajmniej musiał by kilka razy obejrzeć. A co się tyczy samych plików C3D, jakoś dziwnie się ustawiają w przestrzenie, tzn. szkielety są bardzo duże, nie można ustawić skalowania, i punktu odniesienia dla animacji, szkielet po przestawieniu wraca do punktu wyjścia jak zmieniam klatkę na inną klatkę, może gdzieś są opcje, ale ja nie potrafię ich znaleźć. Właściwie to można zmienić rozmiar szkieletu, ale punkty tzn sensory, nie ulegają skalowaniu. Może ktoś ma doświadczenie z animacjami robionymi na podstawie plików C3D? Pozdrawiam Edytowane 30 Marzec 200916 l przez ring-s
Napisano 31 Marzec 200916 l Nie ważne jaki to plik, po zaimportowaniu go do Blendera wyświetla dane przetwarzane przez Blendera i zachowuje się tak jak każde inne obiekty z innego pliku. Wszystko się da ustawić, ale nie napisze ci o tym bo musiałbym to pisać przez 2 godziny, jeśli chcesz coś zrobić w Blenderze to na samym forum daleko nie zajedziesz, to zbyt rozbudowana aplikacja. Tu masz dokumentacje programu dobre na początek jeśli interesuje cię tylko animacja zajrzyj tylko do rozdziałów dla animacji ale przeczytanie opisu interfejsu też nie zaszkodzi na początek. http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto