Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zaczalem sobie modelowac glowe no i w koncu przyszedl czas na wloski. Zaczalem od brwi. Zaznaczylem polygony luku brwiowego i skopowialem je jako osobny obiekt na ktorym bedzie wyrastac brew. Do tego nowego obiektu, nazwijmy go "brew" dodalem modyfikator Hair and Fur. Pojawily sie wloski, uczesalem je ladnie wg mojego uznania, zapuscilem render i wszystko do tego momentu jest OK. Czowiek ma dwie brwi wiec dalem mirror z opcja Copy na obiekcie "brew" otrzymuja tym samym druga brew "brew01". Zapuscilem render i tez wszystko ok, ale jako ze wygladalo to zbyt symetrycznie postanowilem oryginalny obiekt "brew" troche przeczesac zeby roznil sie od kopii "brew01".

I teraz pojawia sie moj problem, kiedy zapuszczam render "brew" wraca do swojego poprzedniego stanu (sprzed przeczesania) zarowno na renderze jak i w samym viewporcie maxa. Ktos mi moze powiedziec dlaczego sie tak dzieje i jak tego uniknac, wczoraj spedzilem kilka godzin na wertowaniu maxowego helpa ale niestety nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi. Dziekuje za wszelkie odpowiedzi

  • Wyświetleń 678
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.