Skocz do zawartości

Hair and Fur - problem


Pawelkos

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczalem sobie modelowac glowe no i w koncu przyszedl czas na wloski. Zaczalem od brwi. Zaznaczylem polygony luku brwiowego i skopowialem je jako osobny obiekt na ktorym bedzie wyrastac brew. Do tego nowego obiektu, nazwijmy go "brew" dodalem modyfikator Hair and Fur. Pojawily sie wloski, uczesalem je ladnie wg mojego uznania, zapuscilem render i wszystko do tego momentu jest OK. Czowiek ma dwie brwi wiec dalem mirror z opcja Copy na obiekcie "brew" otrzymuja tym samym druga brew "brew01". Zapuscilem render i tez wszystko ok, ale jako ze wygladalo to zbyt symetrycznie postanowilem oryginalny obiekt "brew" troche przeczesac zeby roznil sie od kopii "brew01".

I teraz pojawia sie moj problem, kiedy zapuszczam render "brew" wraca do swojego poprzedniego stanu (sprzed przeczesania) zarowno na renderze jak i w samym viewporcie maxa. Ktos mi moze powiedziec dlaczego sie tak dzieje i jak tego uniknac, wczoraj spedzilem kilka godzin na wertowaniu maxowego helpa ale niestety nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi. Dziekuje za wszelkie odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności