Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

hmm, juz od kilku dni walcze z problemem renderingu w vray,

problem jest nastepujacy, w ustawieniach standrtowych (tzn bez zadnych lamp) w vrayu nie jest renderowany meshsmooth ktory mam zastosowany na mojej siatce, ( obydwa pokazuja sie gdy mam zastosowana lampe)

 

 

oto i przyklady

 

rener fr mniej wiecej

 

final.jpg

 

to jest tak jak wyglada w maxie przed renderem

 

camera.jpg

 

no i vray :(

 

v_ray.jpg

 

zeby otrzymac najlepsze wyniki wzialem juz ustawienia z pliku umywalki dostepnego na evermotion.org ale z tym meshsmoothem nie moge sobie poradzic

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no coz reinstalki tez nic nie pomogly,

hmm wiec nie wiem co moge jeszcze zrobic :(

 

a convert to mesh juz byl , zaznacze tylko ze to zaokraglenie nie istnieje jako siatka

 

mesh1.jpg

 

ale mimo wszystko sa chwile kiedy render wychodzi ( z obecnascia lampy)

 

 

Napisano

no to czym jest to zaokraglenie jesli poly z mesh smooth konwertowales do siatki? pewnie to jakis bug vraya ale jak skonwertujesz obiekt z wlaczonym w viewporcie mesh smooth to powinno ci sie wyrenderowac to co widzisz na ekranie.

a czy na pewno nie masz zaznaczonej opcji innego smoothowania dla renderingu a innego dla viewport??

Napisano
  • Autor

na mesha przerobione jest z meshsmoothem

 

to o co mi chodzilo to to ze to zaokraglenie nie jest zmaterializowane w formie punktow, ale ma przyznana maksymalna wrtosc 32 dla facow i dlatego jest, jesli w vrayu dodam lampe z vray shadows to mi wychodzi i smooth i tekstura, za to jesli jej nie ma to nic nie mam

 

 

no mozliwe ze to roznica ustawien ale w takim wypadku gdzie mam zmienic zeby rederowalo mi to samo co mam w wievporcie??

Napisano
  • Autor

oki dzieki ale to w sumie troche szkoda :(:( bo to troche roboty, a juz takdobrze szlo eehhhhhh..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.