Napisano 15 Marzec 200420 l hmm, juz od kilku dni walcze z problemem renderingu w vray, problem jest nastepujacy, w ustawieniach standrtowych (tzn bez zadnych lamp) w vrayu nie jest renderowany meshsmooth ktory mam zastosowany na mojej siatce, ( obydwa pokazuja sie gdy mam zastosowana lampe) oto i przyklady rener fr mniej wiecej to jest tak jak wyglada w maxie przed renderem no i vray :( zeby otrzymac najlepsze wyniki wzialem juz ustawienia z pliku umywalki dostepnego na evermotion.org ale z tym meshsmoothem nie moge sobie poradzic
Napisano 15 Marzec 200420 l Autor no coz reinstalki tez nic nie pomogly, hmm wiec nie wiem co moge jeszcze zrobic :( a convert to mesh juz byl , zaznacze tylko ze to zaokraglenie nie istnieje jako siatka ale mimo wszystko sa chwile kiedy render wychodzi ( z obecnascia lampy)
Napisano 15 Marzec 200420 l no to czym jest to zaokraglenie jesli poly z mesh smooth konwertowales do siatki? pewnie to jakis bug vraya ale jak skonwertujesz obiekt z wlaczonym w viewporcie mesh smooth to powinno ci sie wyrenderowac to co widzisz na ekranie. a czy na pewno nie masz zaznaczonej opcji innego smoothowania dla renderingu a innego dla viewport??
Napisano 15 Marzec 200420 l Autor na mesha przerobione jest z meshsmoothem to o co mi chodzilo to to ze to zaokraglenie nie jest zmaterializowane w formie punktow, ale ma przyznana maksymalna wrtosc 32 dla facow i dlatego jest, jesli w vrayu dodam lampe z vray shadows to mi wychodzi i smooth i tekstura, za to jesli jej nie ma to nic nie mam no mozliwe ze to roznica ustawien ale w takim wypadku gdzie mam zmienic zeby rederowalo mi to samo co mam w wievporcie??
Napisano 15 Marzec 200420 l ok juz zalapalem. tak duze wygladzanie musisz zrobic geometria bo vraya pewnie nie da sie oszukac.
Napisano 15 Marzec 200420 l Autor oki dzieki ale to w sumie troche szkoda :(:( bo to troche roboty, a juz takdobrze szlo eehhhhhh..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto