Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie, jaki jest najwygodniejszy/najczęściej stosowany workflow przy rokładaniu UV samochodu? Albo po prostu jak Wy to robicie? Czy powinno się robić jak poniżej opisałem, czy są jakies inne podejścia bardziej efektywne przy mapowaniu samochodów? Software w zasadzie dowolny (najchętniej 3ds max lub XSI).

 

1) flatten mapping na całym obiekcie - dostałem dużo rozczłonkowanych elementów

2) ręczne żmudne sklejanie tych elementów w większe, całościowo bardziej sensowne grupy

 

Lub

1) najpierw zaznaczenie grupy faces, które chcę rozłożyć

2) planarne mapowanie (?) dla tej wybranej grupy

3) powtarzamy czynność dla kilku grup faces, które tworzą nam jakieś sensowne grupy np. bok auta

3) zabawa w doklejanie do tych już rozłożonych większych grup tego co pozostanie

  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności