Double_G Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 Co zrobić, żeby podczas pracy na vertexach, edge`ach czy poligonach oś obrotu widoku znajdowała się na tym wybranym punkcie tak jak na przykład w C4D a nie gdzieś w środku sceny?
mirach Napisano 6 Kwiecień 2009 Napisano 6 Kwiecień 2009 w prawym dolnym rogu maxa masz Orbit, jak to przytrzymasz to masz rozne modele "orbitowania" :) Chyba zolty daje to ze krecisz sie wokolo selekcji. Nacisniecie Z tez pomaga wycentrowac perspektywe wokol selekcji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się