Napisano 15 Kwiecień 200916 l Witam, mam problem z teksturą, materiał mam ciemniutki, a po renderze wychodzi jasno :/ Próbowałem co mogłem, co potrafiłem i mi się pomysły skończyły :/ Mały screen, materiał Arch&Design, lampy mr Area Omni. Render Mental. Edytowane 15 Kwiecień 200916 l przez aduko
Napisano 15 Kwiecień 200916 l Autor Dzięki :) Dopiero zaczynam poważną przygodę z wizualizacjami w 3d, wcześniej pracowałem w ArchiCadzie od 9 zaczynając. Teraz mam takie pytanie, jak mam np. ścianę z mozaiki, i chcę aby te plastry układały się losowo, a nie jeden za drugim, a co za tym idzie, sztucznie wychodzi :/ Da się jakoś w miarę prosto? Tutaj moja początkowa testowa szkoleniowa łazienka, no część łazienki z ową mozaikową ścianą ;)
Napisano 15 Kwiecień 200916 l mozaika to tiles czy bitmapa? bo to zasadniczo zmienia postać rzeczy (nie używam Arch&Design wiec nie wiem jak to zbudowane jest). Jeśli tiles - to masz tam takie coś jak losowość koloru (poszukaj pod F1 gdzieś powinno być) jeśli bitmapa, hmm no to albo robisz tak dużą bitmapę żeby nie bylo potrzeby jej powtarzać, i ustawiasz sobie kostki ręcznie w photoshopie (na etapie robienia mapki diffuse do tego materiału) względnie (właśnie na to wpadłem, więc nie testowane rozwiązanie) robisz sobie kilka bitmapek, ustawiasz mapowanie odpowiednio na poligonach, dajesz materialbyelement modyfikator, i jako mapę używasz multi/subobject material (z tymi kilkoma swoimi mapkami diffuse) - jak znajde wieczorem czasu troche to postaram się napisać to bardziej zrozumiale. Walcz :)
Napisano 15 Kwiecień 200916 l Autor Bitmapa, no to chyba narazie pozostaje mi układanie w PS :) Ehh łatwo jest zrobić wizualizacje dla siebie, z dostępnych materiałów, ale jak już coś trzeba zrobić z projektu, ehh... Dzięki i czekam na kolejne spostrzeżenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto