Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam problem z teksturą, materiał mam ciemniutki, a po renderze wychodzi jasno :/

 

Próbowałem co mogłem, co potrafiłem i mi się pomysły skończyły :/

 

Mały screen,

 

materiał Arch&Design, lampy mr Area Omni. Render Mental.

 

beznazwy1y.jpg

Edytowane przez aduko

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 985
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no to nie swiec tak mocno :D

Napisano
  • Autor

Dzięki :)

 

Dopiero zaczynam poważną przygodę z wizualizacjami w 3d, wcześniej pracowałem w ArchiCadzie od 9 zaczynając.

 

Teraz mam takie pytanie, jak mam np. ścianę z mozaiki, i chcę aby te plastry układały się losowo, a nie jeden za drugim, a co za tym idzie, sztucznie wychodzi :/

 

Da się jakoś w miarę prosto?

 

Tutaj moja początkowa testowa szkoleniowa łazienka, no część łazienki z ową mozaikową ścianą ;)

 

24877188.jpg

Napisano

mozaika to tiles czy bitmapa? bo to zasadniczo zmienia postać rzeczy (nie używam Arch&Design wiec nie wiem jak to zbudowane jest).

 

Jeśli tiles - to masz tam takie coś jak losowość koloru (poszukaj pod F1 gdzieś powinno być)

 

jeśli bitmapa, hmm no to albo robisz tak dużą bitmapę żeby nie bylo potrzeby jej powtarzać, i ustawiasz sobie kostki ręcznie w photoshopie (na etapie robienia mapki diffuse do tego materiału) względnie (właśnie na to wpadłem, więc nie testowane rozwiązanie) robisz sobie kilka bitmapek, ustawiasz mapowanie odpowiednio na poligonach, dajesz materialbyelement modyfikator, i jako mapę używasz multi/subobject material (z tymi kilkoma swoimi mapkami diffuse) - jak znajde wieczorem czasu troche to postaram się napisać to bardziej zrozumiale.

 

Walcz :)

Napisano
  • Autor

Bitmapa, no to chyba narazie pozostaje mi układanie w PS :)

 

beznazwy2mwt.jpg

 

Ehh łatwo jest zrobić wizualizacje dla siebie, z dostępnych materiałów, ale jak już coś trzeba zrobić z projektu, ehh...

 

 

Dzięki i czekam na kolejne spostrzeżenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.