Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Co zrobić kiedy na scenie mam dość skomplikowane odbiekty, tzn. składające się z olbrzymiej ilośći verteksów, czy jest możliwośc jakiegoś przekonwertowania ich tak żeby zwolnić trochę pamięci ram? Dodam że nie zależy mi już na dalszej ich edycji a obecnie są to editable poly i mesh. Dzięki i pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

editable mesh są o wiele mniej pamięciożerne niż editable poly.

usuń wszystkie zbędne kanały mapowania np. w obiektach gdzie nie ma tekstur na materiałach a są jedynie kolory, max standardowo przy tworzeniu daje kanał.

 

możesz w opcjach obiektów ustawić aby wyświetlały się jako BOX dzięki temu będziesz mógł obracaź viewportem

 

możesz część geometrii popodłączać jako xref z innych plików

 

możesz użyć opcji proxy jeżeli używasz vraya do późniejszego renderu. od wersji sp3 jest możliwość odzyskania geometrii z proxy

 

więcej grzechów nie pamiętam

 

aha jak masz modyfikatory to scalaj ile się da ...

  • Confused 1
Napisano

Modyfikator optimize też się czasem przydaje. Jak będziesz potrzebował później wrócić do pierwotnej siatki to możesz go skasować ze stocka obiektu.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności