Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zlikwiduj te potężne przepalenia.. Ludziki są strasznie "drewniane" i poza tym plany są jakoś dziwnie zdefiniowane (na przykład te dwa praktycznie różowe nagrobki są na tym samym planie co kapliczka (?) z lewej, pomiędzy drzewem a posągiem, a mimo wszystko kapliczka ma kolor jakby stała tuż przed nami)

Czy mi się wydaje czy wsadziłeś scenkę z 3d maxa i ją tylko trochę podmalowałeś?

Napisano

Chyba faktycznie trochę przesadziłem, z tymi planami też racja, ale perspektywa napewno jest dobra używałem punktów zbiegu jak projektowałem :p, żadnego 3D maxa dzięki za komentarze ciąg dalszy nastapi

Napisano

Byc może perspektywa jest prawidłowa, ale na pewno nie jest dobrym pomysłem umieszczanie horyzontu w polowie kadru. To zawsze powoduje nieciekawy efekt. Przy widoku z punktu widzenia człowieka horyzont powinien znajdowac się max. w 1/3 wys kadru od dołu.

 

Pozdrawiam serdecznie

Napisano

Dodaj occlusion do postaci bo wyglądaja jakby były wklejone. Wyłącz też opcję dissolve z prawej ręki gościa bo jej nie widać. Zmniejszył bym róznież flare intensity w tle bo ostro przejarane jest, albo volumeric lighting Ci się rozjechało. Zmień Może kolor ambient lighting bo wszystko wchodzi we fiolet. A to drzewo po prawej całkiem to jest transparency czy też dissolve? Bo się nagrobek przez nie przebija. No i faktycznie trochę Ci się rozjechały bones w obiekcie lewej ręki. No i koniecznie tekstury zapodaj na nagrobki. =]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności