Jump to content

WIP: "Między nocą a dniem"


Krzywy
 Share

Recommended Posts

Zlikwiduj te potężne przepalenia.. Ludziki są strasznie "drewniane" i poza tym plany są jakoś dziwnie zdefiniowane (na przykład te dwa praktycznie różowe nagrobki są na tym samym planie co kapliczka (?) z lewej, pomiędzy drzewem a posągiem, a mimo wszystko kapliczka ma kolor jakby stała tuż przed nami)

Czy mi się wydaje czy wsadziłeś scenkę z 3d maxa i ją tylko trochę podmalowałeś?

Link to comment
Share on other sites

Chyba faktycznie trochę przesadziłem, z tymi planami też racja, ale perspektywa napewno jest dobra używałem punktów zbiegu jak projektowałem :p, żadnego 3D maxa dzięki za komentarze ciąg dalszy nastapi

Link to comment
Share on other sites

Byc może perspektywa jest prawidłowa, ale na pewno nie jest dobrym pomysłem umieszczanie horyzontu w polowie kadru. To zawsze powoduje nieciekawy efekt. Przy widoku z punktu widzenia człowieka horyzont powinien znajdowac się max. w 1/3 wys kadru od dołu.

 

Pozdrawiam serdecznie

Link to comment
Share on other sites

Dodaj occlusion do postaci bo wyglądaja jakby były wklejone. Wyłącz też opcję dissolve z prawej ręki gościa bo jej nie widać. Zmniejszył bym róznież flare intensity w tle bo ostro przejarane jest, albo volumeric lighting Ci się rozjechało. Zmień Może kolor ambient lighting bo wszystko wchodzi we fiolet. A to drzewo po prawej całkiem to jest transparency czy też dissolve? Bo się nagrobek przez nie przebija. No i faktycznie trochę Ci się rozjechały bones w obiekcie lewej ręki. No i koniecznie tekstury zapodaj na nagrobki. =]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy