Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zlikwiduj te potężne przepalenia.. Ludziki są strasznie "drewniane" i poza tym plany są jakoś dziwnie zdefiniowane (na przykład te dwa praktycznie różowe nagrobki są na tym samym planie co kapliczka (?) z lewej, pomiędzy drzewem a posągiem, a mimo wszystko kapliczka ma kolor jakby stała tuż przed nami)

Czy mi się wydaje czy wsadziłeś scenkę z 3d maxa i ją tylko trochę podmalowałeś?

Napisano
  • Autor

Chyba faktycznie trochę przesadziłem, z tymi planami też racja, ale perspektywa napewno jest dobra używałem punktów zbiegu jak projektowałem :p, żadnego 3D maxa dzięki za komentarze ciąg dalszy nastapi

Napisano

Byc może perspektywa jest prawidłowa, ale na pewno nie jest dobrym pomysłem umieszczanie horyzontu w polowie kadru. To zawsze powoduje nieciekawy efekt. Przy widoku z punktu widzenia człowieka horyzont powinien znajdowac się max. w 1/3 wys kadru od dołu.

 

Pozdrawiam serdecznie

Napisano

Jak dla mnie to gościu ma za długą ręke i to całkiem sporo

Napisano

Dodaj occlusion do postaci bo wyglądaja jakby były wklejone. Wyłącz też opcję dissolve z prawej ręki gościa bo jej nie widać. Zmniejszył bym róznież flare intensity w tle bo ostro przejarane jest, albo volumeric lighting Ci się rozjechało. Zmień Może kolor ambient lighting bo wszystko wchodzi we fiolet. A to drzewo po prawej całkiem to jest transparency czy też dissolve? Bo się nagrobek przez nie przebija. No i faktycznie trochę Ci się rozjechały bones w obiekcie lewej ręki. No i koniecznie tekstury zapodaj na nagrobki. =]

Napisano

Wydaje mi sie ze mogl bys poprawic te groby ndac im jakis szczegolow bo teraz wygladaja jak podelka. ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności