Temporal Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 Mam takie dwa male pytanka :P -czy w samym bodypaincie da sie wrzucic modelik i zrobic subdivida tego? czy niestety jest koniecznosc wrzucania tam juz gestych siatek? - odpalam sobie przez open texture jakis obrazek moge zrobic selekecje zkopiowac i wklejic oczywiscie kopia ktora bedzie uzyta w projekcji moze zostac zescalowana ale czy da sie jeszcze ten element obrocic? jakis na to magiczny skrocic jest czy cos? photoshopowa kombinacja niestety tu nie dziala :P
skocu Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 Możesz robić subdivide po relaxie UV, poligony po prostu się podzielą tak jak są. Wybierz narzędzie transformacji bitmapy (pod różdżką). Po prawej stronie w atrybutach masz obracanie, a w trybie auto działa podobnie jak PS.
Temporal Napisano 26 Kwiecień 2009 Autor Napisano 26 Kwiecień 2009 Ale gdzie ten subdivide jest? Podkreslam ze mowimy wciaz o samym bodypaincie bo nie mam calego pakietu Cinemy a umiescilem tylko w tym dziale ze wzgledu na duze pokrewienstwo softu. Bede wdzieczny za kazda pomoc a z tym rotatem zaraz sprawdze.
Double_G Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 Z tego co wiem subdivide możesz zrobić tylko w trybie edycji siatki w C4D.
Temporal Napisano 27 Kwiecień 2009 Autor Napisano 27 Kwiecień 2009 yyy to kupa w pewnym tutorialu widzialem jak kolo sobie malowal na gestym modelu i nagle sobie zjechal kilka leveli w dol ale nie wiem jak to jest z cinema ponoc jest synchronizowana ze swoimi modulami i moze da sie tak przeskakiwac
skocu Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Racja co do tego, że BP sam w sobie nie ma subdivida poly. Nie ma znaczenia czy subdivida zrobisz w c4d czy innym sofcie. Robisz na początek low poly, rozkładasz UV, malujesz mapę. Potem tniesz albo z automatu dzielisz poligony i masz nadal to samo mapowanie tylko siatkę zagęszczoną. Ważne, żeby nie powstawały nowe poly ponad to co wynika z dodawania podziałów. Nie możesz za bardzo wyextrudować itp. modelu bo powstaną poly rozłożone na całą mapę. .
sicksicksick Napisano 8 Czerwiec 2009 Napisano 8 Czerwiec 2009 (edytowane) -czy w samym bodypaincie da sie wrzucic modelik i zrobic subdivida tego? czy niestety jest koniecznosc wrzucania tam juz gestych siatek? bp4 ma chyba wszystko co c4d oproocz takich tam .. ale jesli chodzi ci o sub-siadki jak meshsmooth w maxie to wrzucasz na model hypernurbsa i siobie ustawiasz poziom sub'a i co tam chcesz - odpalam sobie przez open texture jakis obrazek moge zrobic selekecje zkopiowac i wklejic oczywiscie kopia ktora bedzie uzyta w projekcji moze zostac zescalowana ale czy da sie jeszcze ten element obrocic? jakis na to magiczny skrocic jest czy cos? photoshopowa kombinacja niestety tu nie dziala :P no tu juz jest pare opcij * jedna to za czym wrzuciz cos na model co wczesniej wycioles uj tam wie skąd bo mozesz nawet z psa ..no wiec zaczym to wklejisz na model daj F12 pokazuje sie czerwona ramka i mozesz obracac i modelem i tym co wklejasz dziala to jak nondestructive*projection painting.do momentu akceptacij.. nie ma niestety edycij free transform na modelu jesli chodzi o edycje warstwy[FT] , to juz robisz w edycij UV ; ale to by the way Edytowane 16 Październik 2009 przez sicksicksick
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się