Jump to content

skocu

Members
  • Content Count

    200
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Excellent

2 Followers

About skocu

  • Rank
    Member
  1. Obejrzałem drugi raz i tym razem bawiłem się dużo lepiej niż przy pierwszym podejściu. Myślę, że nie trzeba przy Bazyliszku nastawiać się na rasowe SF, a tak patrzyłem na to po Twardowskim. Teraz dopiero widzę, że Bazyliszek jest zrobiony z dużo większym dystansem, a wiele elementów to zwyczajna beka. Może nam tu jest trudniej to załapać bo skupiamy się na technice? Przecież po pierwszych scenach na jeziorze widać, że nie chodzi o żaden miażdżący efektami horror SF.
  2. No dobra, nie tak porywające jak pierwsza część, ale chce się oglądać. Przede wszystkim aktorzy stanęli na wysokości zadania. O efekty czy uproszczenia można by się było czepiać gdyby to pyła superprodukcja z Hollywood . Wielki szacun dla sponsora, że chce inwestować w ten rodzaj produkcji i bądź co bądź przeciera szlaki. Cała seria i tak pozamiatała w naszym grajdołku.
  3. Corona jest fajna też ze względu na łatwość obsługi silnika i materiałów. Kiedyś już było demo pod C4D i dobrze, że wraca.
  4. Jak dla mnie dużo przydatnych ulepszeń w tworzeniu i edycji splineów. Niektóre rozwiązania żywcem przeniesone z programów wektorowych typu Illustrator. Wreszcie, bo do tej pory to kulało. A z tym Take Systemem to nie załapałem o co chodzi - takie skrzyżowanie Stage z Render Queue i Multipassem? Byłoby łatwiej, gdyby mówił po angielsku:
  5. Świetne podejście do tematu - i pomysł i wykonanie. Aż się prosi o kompozycję ujęcia w pionie, bez tego lewitowania.
  6. Cześć, Poszukuję trenera, który przeszkoli mnie kompleksowo z Blendera - od modelingu po rendering. Mam wieloletnie doświadczenie w Maxie i Cinemie, więc chodzi o pomoc w przesiadce a nie tłumaczenie podstaw 3D. Szukam osoby, która ma w portfolio profesjonalnie wykonane wizualizacje produktów z użyciem Cycles. Konieczna będzie też umiejętność przygotowania modeli z mapowaniem UV i teksturami do eksportu pod różne zastosowania (silniki on-line, bazy modeli itp.). Zakładam, że byłyby to kilka dni roboczych w firmie na terenie Warszawy. Może być u mnie ul. Jutrzenki 177 (zapewniam salkę, projektor, jeśli trzeba też komputer oraz kawę), lub gdzieś w Warszawie. Wynagrodzenie tylko na podstawie faktury VAT, nie umowa/zlecenie. Płatnikiem jest duża, wypłacalna firma (http://www.vinderen.com), możemy podpisać umowę na szkolenie. Nie interesują mnie szkolenia otwarte i wieloosobowe grupy. Kontakt: [email protected] Proszę o oferty zawierające portfolio trenera.
  7. Fajny pomysł i świetne wykonanie.
  8. Całkiem udany szort. Nie zasłużył na brak komentarzy. Końcówka bardzo przyjemna wizualnie, taka właśnie francuska szkoła.
  9. Inspirujące. Fajnie, że tak bez nadęcia.
  10. Też tak uważam. Klienci końcowi, którzy inwestują we wnętrze chcieliby sobie "pochodzić, podobierać". Lepszej jakości nie potrzebują do podejmowania decyzji. Pójdźcie do pierwszego lepszego salonu z meblami,armaturą, płytkami itd. Tam projektanci jadą softem typu Cad Kuchnie, Cad Cośtam i pokazują ludziom koncepcje a nie mega-wypas-obrazki. I tak do katalogów czy jako premium content nadal zostaną wypieszczone obrazki photoreal. W zasadzie oba podejścia już funkcjonują równolegle bo nie konkurują tylko się uzupełniają.
  11. Z pewnością. Klient wrzucał te obrazki na własne morskie tła, ale nie mogę ich rozpowszechniać. Może kiedyś coś samemu ale nie ma kiedy. To Photoshop, mieszanie kilku przefiltrowanych warstw. Bazowałem na tym: http://www.photoshopessentials.com/photo-effects/watercolor-painting/ ale do każdego zwierzaka potrzebna była nieco inna receptura. Foka chyba wyszła najbardziej akwarelkowo.
  12. Dzięki mookie. To właśnie do takiego leksykonu. Rekin faktycznie ma dość grube zadrapania. Było z nim najwięcej zabawy bo najpierw klient chciał go "podkręcić" a potem wracaliśmy do bardziej realistycznej wersji. Już nie pamiętam, ale pewnie zadrapania zostały z etapu typu "higher, bigger, more..."
  13. Sprawdziłem dziś demo do C4D i faktycznie robi dobre wrażenie, zwłaszcza intuicyjne ustawianie fizycznych materiałów. Póki alpha darmowa nawet do commercial to trzeba korzystać. O szybkości w porównaniu do defaultowego AR nawet nie trzeba pisać.
  14. Kilka zwierzaków, które zrobiłem rok temu do druku. Ostateczny styl akwarelowy pozwolił odpuścić niektóre detale i nie siedzieć za długo nad shaderami. 3D - Cinema 4D Post - Photoshop White Shark Foka Weddalla Ratfish Blue Whale Sailfish Sperm Whale Japanese Spidercrab Leatherback Turtle Siatka i progres rekina:
  15. Morze, żagle, pirackie historie, perfekcyjne FX... Czego można chcieć więcej?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy