Rogal Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Tex: 512x512 Diffuse Normal Tris: 703 Oceniać :D http://ifotos.pl/uploaded/110760.jpg
Temporal Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Co wy tak wszyscy ze studniami? ogolnie to slabawo wyglada normala nie widac speca nie ma no i w tym przypadku nawet color slaby. Ta studnia wedlug mnie jest gorsze od tej z drugiego topicu :P no i moze siateczka jakas?
Herszt Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Z tym normalem troche słabo, Rogal wypalasz normale w CB?? Polacam plugin Nvidi do PS-a, możesz kontrolowac normalke gdzie ma byc mocniejsza a gdzie słabsza wiec nie jest jednakowa dla wszystkich.
Rogal Napisano 28 Kwiecień 2009 Autor Napisano 28 Kwiecień 2009 Dobra, wiem spaprałem po całości :/ robie tex od nowa :D
PIraT Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Jak z mapujesz od nowa to pokaż siatkę, bo ta to katastrofa ;) I zrzut z Uv test gridem poproszę ;)
graphic Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 O proszę:) Nie powinienem się wypowiadać ale wydaje mi się, że za dużo brązu tu i to tło...
Adamek Napisano 30 Kwiecień 2009 Napisano 30 Kwiecień 2009 Na kamolach daj unsharp mask, będą wyraźniejsze. Czy blender ma coś na wzór renderowania w stylu Mentala z Maxa??? Bo wydaje mie się, że ten model wiele traci właśnie ze względu na kiepskie(brak) oświetlenie. No fakt i to tło.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się