Napisano 28 Kwiecie艅 200916 l Tex: 512x512 Diffuse Normal Tris: 703 Ocenia膰 :D http://ifotos.pl/uploaded/110760.jpg
Napisano 28 Kwiecie艅 200916 l Co wy tak wszyscy ze studniami? ogolnie to slabawo wyglada normala nie widac speca nie ma no i w tym przypadku nawet color slaby. Ta studnia wedlug mnie jest gorsze od tej z drugiego topicu :P no i moze siateczka jakas?
Napisano 28 Kwiecie艅 200916 l Z tym normalem troche s艂abo, Rogal wypalasz normale w CB?? Polacam plugin Nvidi do PS-a, mo偶esz kontrolowac normalke gdzie ma byc mocniejsza a gdzie s艂absza wiec nie jest jednakowa dla wszystkich.
Napisano 28 Kwiecie艅 200916 l Jak z mapujesz od nowa to poka偶 siatk臋, bo ta to katastrofa ;) I zrzut z Uv test gridem poprosz臋 ;)
Napisano 28 Kwiecie艅 200916 l O prosz臋:) Nie powinienem si臋 wypowiada膰 ale wydaje mi si臋, 偶e za du偶o br膮zu tu i to t艂o...
Napisano 30 Kwiecie艅 200916 l Na kamolach daj unsharp mask, b臋d膮 wyra藕niejsze. Czy blender ma co艣 na wz贸r renderowania w stylu Mentala z Maxa??? Bo wydaje mie si臋, 偶e ten model wiele traci w艂a艣nie ze wzgl臋du na kiepskie(brak) o艣wietlenie. No fakt i to t艂o.....
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto