Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co wy tak wszyscy ze studniami? ogolnie to slabawo wyglada normala nie widac speca nie ma no i w tym przypadku nawet color slaby. Ta studnia wedlug mnie jest gorsze od tej z drugiego topicu :P no i moze siateczka jakas?

Napisano

Z tym normalem troche słabo, Rogal wypalasz normale w CB?? Polacam plugin Nvidi do PS-a, możesz kontrolowac normalke gdzie ma byc mocniejsza a gdzie słabsza wiec nie jest jednakowa dla wszystkich.

Napisano
  • Autor

Dobra, wiem spaprałem po całości :/ robie tex od nowa :D

Napisano

Jak z mapujesz od nowa to pokaż siatkę, bo ta to katastrofa ;)

I zrzut z Uv test gridem poproszę ;)

Napisano

O proszę:) Nie powinienem się wypowiadać ale wydaje mi się, że za dużo brązu tu i to tło...

Napisano

Na kamolach daj unsharp mask, będą wyraźniejsze.

Czy blender ma coś na wzór renderowania w stylu Mentala z Maxa???

Bo wydaje mie się, że ten model wiele traci właśnie ze względu na kiepskie(brak) oświetlenie.

No fakt i to tło.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności