Napisano 28 Kwiecień 200915 l Tex: 512x512 Diffuse Normal Tris: 703 Oceniać :D http://ifotos.pl/uploaded/110760.jpg
Napisano 28 Kwiecień 200915 l Co wy tak wszyscy ze studniami? ogolnie to slabawo wyglada normala nie widac speca nie ma no i w tym przypadku nawet color slaby. Ta studnia wedlug mnie jest gorsze od tej z drugiego topicu :P no i moze siateczka jakas?
Napisano 28 Kwiecień 200915 l Z tym normalem troche słabo, Rogal wypalasz normale w CB?? Polacam plugin Nvidi do PS-a, możesz kontrolowac normalke gdzie ma byc mocniejsza a gdzie słabsza wiec nie jest jednakowa dla wszystkich.
Napisano 28 Kwiecień 200915 l Jak z mapujesz od nowa to pokaż siatkę, bo ta to katastrofa ;) I zrzut z Uv test gridem poproszę ;)
Napisano 28 Kwiecień 200915 l O proszę:) Nie powinienem się wypowiadać ale wydaje mi się, że za dużo brązu tu i to tło...
Napisano 30 Kwiecień 200915 l Na kamolach daj unsharp mask, będą wyraźniejsze. Czy blender ma coś na wzór renderowania w stylu Mentala z Maxa??? Bo wydaje mie się, że ten model wiele traci właśnie ze względu na kiepskie(brak) oświetlenie. No fakt i to tło.....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto