Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam

kurcze przejzalem wszystkie dostepne mi tutki o modelowaniu aut i niestety w kazdym modelowanie opony traktowane jest po macoszemu :-( . nie jest wyjasnione dokladnie co i jak tylko zazwyczaj jakis wzorek i potem juz gotowa opona.

czy moze mi ktos wyjasni jak ja zrobic? chodzi o bieznik.

napisze co wiem wiec prosze uzupelnic moja niewiedze. wiem ze trzeba wymodelowac 1 fragment bieznika a nastepnie powielic go pelnego kola (funkcja array) . tylko ze mnie po tym zabiegu powstaje kolo z nachodzacymi na siebie elementami i wyglada to jak 50 dachowek przyklejonych na walcu - czyli czesc tego elementu wystaje z opony. (mam nadzieje ze rozumiecie co pisze).

no i teraz co robie zle ? jak zrobic zebu nie bylo tych \"zebow\"

 

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ten tutek sie przyda ...musze przyznac iż nie wpadł bym na taki sposób ( jak narazie próbowałem bumpa z cycindrycznm uv ale efekt bywał różny) :)

Napisano

hej albo mi sie wydaje albo nie am tu zadnego linka prosze wiec o jego podanie bo tez mam podobny problem z góry dzięki

Napisano

czy google gryzą??

jest ładny tutek o modelowaniu opony ale nie dam wam adresu:]

dlaczego?? bo nastepnym razem zamiast poszukac, walniecie topic na forum!

szukajcie a znajdziecie

Napisano
  • Autor

pchelka,

 

sprawa jest bardzo prosta. kurde ze sam tego nie wymyslilem 2 lata temu :-)

 

robisz jeden fragment bieznika. tak powiedzmy 1/40 czesc dlugosci. musisz wymodelowac wyglad opony i powielic go te 40 X. nastepnie funkcja ATACH tych elementow i modyfikacja BEND (zdjasie). Modyfikacja ta zawija ci twoj polaczony pasek w kolko. i to wszystko.

Napisano

a to mi nowosc... nie no a tak na serio, www.max3d.pl, poza tym lepiej nie robic atach, tylko najpierw jeden element zobic symmetry, automatycznie laczy Ci wszystkie przylegle vertex'y, potem dwa elementy i masz juz 4, po kazdym symmetry oczywiscie spowrotem na editable poly, robisz tak 6 razy i masz pasek z 64 elementow, tylko pamietaj najpierw symmetry, potem convert to editable poly, jest tylko jedna wada, po zrobieniu tego opona ma jakies 2-5 tys. poly, jak wkleisz 44 takie opony do max'a na jednej scenie wraz z materialami to max sie wylacza, przynajmniej u mnie z powodu braku pamieci, ale po co komu tyle opon:D:D:D

 

czasem lepiej nalozyc teksturke

pozdro

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.