Jump to content

3ds max 2010 - uvw nie dziala?


Meri
 Share

Recommended Posts

Ahoy!

Postanowilem przetestowac sobie nowego 3dska 2010, po sciagnieciu 30dniowki i rozpoczeciu zabawy, zauwazylem ze za skarby nie moge ustawic odpowiednio teksturki na prostym obiekcie.

Obrazek wydaje sie byc poprawnie nalozony w viewportach ale w renderu wyglada tak jakby nic sobie nie robil z ustawien uvw w edytorze materialow, bezczelnie ignoruje tez ustawienia z modyfikatora uvw map, zamiescilem obrazek ktory pokazuje moj problem, mapa na domku w renderze i viewporcie jest zupelnie inaczej ustawiona, nie wiem co jest nie tak >.

 

Dzieki z gory :)

 

Edit.

Jakos udalo sie to ustawic, ale wciaz nie rozumiem skad taka rozbieznosc miedzy viewportem a renderem :o

Edited by Meri
Link to comment
Share on other sites

Guest czajnick

ja też mam podobny problem... zresztą już w 2009 niebardzo mogłem się połapać z nakładaniem teksturek?!...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy