Jump to content

[WIP] Obiekt 3d: Polar Superautomat 663P BIO


graphic
 Share

Recommended Posts

Masz kilka bledow:

- na dole te dwa rownolegle edge

- od gory, niepotrzebne podzialy na krzyz

- mozesz odgescic podzialy na bebnie, od wewnatrz zwlaszcza

- ta uszczelka niewiele wnosi, bedzie to ciemne i malo widoczne

 

Jesli bedzie porzadna normala z wersji high, to juz w ogole mozna pousuwac sporo, wlasciwie sam box zostawic ;) Ale serio juz, duzo mniej podzialow na bebnie, zamknieciu, panel sterowniczy mozna wywalic itp.

 

W sumie to mozna to zrobic na wiele sposobow, zalezy od celu po prostu. Zaloz sobie jakis polycount i pod niego rob. Bo do jednej gry 100 tri bedzie duzo w innej dasz 5k i nadal bedzie fajnie.

Link to comment
Share on other sites

Czemu by cos bylo realniejsze musi byc porzadnie zniszcone? nie rozumiem tej mody :P lekkie oznaki uzytkowania sa wskazane ale jakos zardzewialy i na maksa brudny swiat mi sie nie widzi. Chyba zaduzo osob gra w fallouta :P

 

A tak juz konkretniej to hmm jesli to musi byc poniszczone to niech to nie bedzie takie losowe. Niech ta rdza/brud ma jakies logiczne umiejscowienie. Narazie to za losowo wyglada.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy