Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Czas na kolejny tutorial. Tym razem tworzenie efektu atmosfery w systemie nodes Blendera.

Wymyśliłem tą technikę z okazji mojej ostatniej pracy. Wiem ,że lampa typu sun ,posiada efekt atmosfery ,lecz działa on tylko z internalem, a prace renderowałem poza nim ( yaf(a)ray i kilka passów z BI) i musiałem wymyślić jakąś alternatywę. Ważne aby użyć full samplingu, inaczej będą błędy (render trwa wtedy troszkę dłużej). Dodanie nieba z innego pliku było tylko przykładowe ,aby zaoszczędzić czas. Równie dobrze możemy zrobić to tradycyjnie w Blenderze. Jeżeli będą jakieś pytania, jestem do dyspozycji, pozdrawiam.

 

 

Inne moje tutki:

Shrinkwrap with curve:

Another Grass tutorial:

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności